laughinglouise

Direktlänk till inlägg 23 maj 2013

Nya skor och andningsnöd

Av Luucy - 23 maj 2013 17:47


God kväll på er kära vänner   



Idag fick jag mitt efterlängtade paket från Nelly.com

med mina nya skor. I'm in lööööv. Vill ni se? Klart ni får se:


Okej världens sämsta bild, men ni ser i alla fall en skymt

av mina nya bebisar (okej jag ska ge mig nu haha)...




När jag hade hämtat mitt paket så fick jag världens sämsta

idé. Och då menar jag verkligen en fruktansvärt dålig idé.

Jag fick för mig att jag skulle ut och springa. Låter kanske

inte så farligt men nu ska vi lägga till ansträngningsastma

och massor av pollen. Jag trodde seriöst mina lungor

skulle sluta fungera haha, men jag tog mig runt hela

rundan utan att stanna så är nöjd ändå. Även om jag

fortfarande typ inte kan andas haha... Så det gör

jag i alla fall ALDRIG om! Mina lungor hälsar

och tackar.




Nu ska jag inte röra mig mer än nödvändigt resten av kvällen,

puss på er !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards