laughinglouise

Direktlänk till inlägg 26 maj 2013

Jag videoblogga? Hmmm... haha

Av Luucy - 26 maj 2013 15:08


Jag fick en förfrågan om jag skulle kunna göra en videoblogg,

och visst det skulle jag kunna göra men vad ska jag prata om?!

Det känns så onaturligt att bara sitta och prata framför en 

kamera (eller ja, sjukt ovant) så i så fall får jag göra något

bestämt haha. Vad skulle ni vilja se? Det klassiska är ju

typ: hur jag sminkar mig, hur jag stylar håret och sånt.

Men det är ju inte suuuperkul kanske. Vad skulle ni 

i så fall vilja se? När jag sjunger? Tränar? Dansar?

Pratar med en daggmask? Haha nej men, kom

med förslag! Puss på er   


Tog en snabb bild till er innan jag hoppade i mitt

underställ, det ultimata hemma-mys plagget!   




 
 
vanja

vanja

26 maj 2013 16:04

härlig blogg, du tar himla fina bilder

http://vvanja.blogg.se

 
En flicka som är stark

En flicka som är stark

26 maj 2013 16:56

Det är ju så kul att videoblogga, så ja, börja :D Det är lite ovant i början, men man vänjer sig :) Jag har valt att alltid ha ett tema på mina videobloggar, alltså, dem handlar alltid om psykisk ohälsa. Eller, nästan alltid. Men man kan ju också bara prata om det som man annars skulle skriva :) Lycka till!

http://jessi91.spotlife.se

 
Skönhetsbloggen!

Skönhetsbloggen!

27 maj 2013 22:13

Fin bild! :)

http://frida.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards