laughinglouise

Direktlänk till inlägg 29 maj 2013

Bilar och blandat

Av Luucy - 29 maj 2013 17:59


Hej på er!   


Jag är på jakt efter en bil (eller det är inte helt bestämt än haha)

men igår åkte jag i alla fall och tittade på en. Jag kan väldigt lite

om bilar så det var tur att jag hade pappa med mig haha. Den

var inte så fin, lite för liten och den kändes inte rätt. Sen hade

den något konstigt med kopplingen och det lät konstigt från

motorn. Vi kom väldigt snabbt fram till att den inte var något

att ha, haha. Men jag har rätt gott om tid på mig så det är

ingen stress vilket är skönt.



Sen körde vi inom en bilhandlare på vägen hem och jag störde

mig riktigt mycket på honom. Jag sa att jag ville ha en lagom

stor bil som är bra att pendla med, och då tyckte han att

bara bilen var röd så passade den mig? Han bara "ja, vi

har ju en del tjejbilar, t.ex den här röda, mycket fin!"

Jag skiter väl i färgen på bilen?! Gav upp efter den tjedje

röda "tjejbilen" och vi gick. Där tänker jag inte spendera

en endaste liten krona i alla fall!


Vi hörs mer sen!

Puss


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards