laughinglouise

Direktlänk till inlägg 11 juni 2013

Pass, shopping och mysig kvällsfika!

Av Luucy - 11 juni 2013 22:43


Idag har det varit full rulle hela dagen och jag har fått gjort

massor! Först åkte jag med min mamma och fixade nya

pass och vi ska inte ens prata om bilden. HJÄLP säger

jag bara haha. Fick inte ta en ny bild så får se ut som

en fågelskrämma dessvärre. Det är nästan så jag

överväger att inte åka utomlands förrän det går ut

och jag kan göra ett nytt... nejdå haha.




Efter det ville mamma titta på kläder, och shopping tackar man ju

inte nej till! Men det slutade med att mamma inte köpte något och

jag köpte en klänning, typiskt haha. Men den var på rea och

superfin så då får man minsann klippa till!



Efter några timmar kom vi hem och åt grillat, mums! Sen åkte

jag och mamma till ett shoppingcenter nära oss för att kolla

efter en klänning som vi hittade tidigare idag men som bara

fanns i fel storlek. Men här fanns klänningen inte alls, typiskt!

Så det slutade igen med att bara jag handlade haha, men

denna gången blev det en bikini för det äger jag ingen som

sitter snyggt. Den jag har för tillfället täcker inte rumpan ett

skit så min omgivning kommer tacka och buga nu när jag

har en ny haha. Okej alla utom Elliot kanske   




Sen hämtade jag upp min fina vän Nathalie och vi åkte iväg och åt

glass vid havet, så mysigt! Verkligen en perfekt avslutning på

dagen, så kul och avkopplande på samma gång haha   

Tack för idag   


 


Och nu är jag trött och ska snart sova haha, godnatt på er!

Puss

 
 
Fatma

Fatma

14 juni 2013 16:54

Gott med glass! :)

http://fatmas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards