laughinglouise

Alla inlägg under juni 2013

Av Luucy - 7 juni 2013 21:48


Namn: Louise
Längd: Ca 170
Sko-storlek: 39
Född: 1992
Bor: I villa med mina föräldrar, men flyttar sanart ihop med min pojkvän <3
Har du körkort och egen bil: Jag har körkort men inte bil, lånar mammas haha
Vem åkte du bil med sist: Yoyo, wiiie!
Vem åt du mat med sist: Åt med mamma innan
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Frisör eller kassörska !
Vad finns alltid i din handväska: Plånboken och min astmamedicin
Har du varit utomlands någon gång: Ja, me liiike



Storstad eller landet: Typ landet då faktiskt

Hamburgare eller pizza: Pizza!

Kött eller fisk: Hmm... lax vinner faktiskt så fisk
Hund eller katt: Hund
Aftonbladet eller expressen: Aftonbladet :)

McDonalds eller MAX: Ingen av dom faktiskt

Charter- eller skidsemester: Skidsemester
Sverige eller Utlandet: Bor helst här men semestrar gärna utomlands

Sport eller nyheter: Inget av det haha
Hockey eller fotboll: Hockey faktiskt
Sommar eller vinter: Gillar båda, men om jag måste välja säger jag sommar

Vår eller höst:  Höst

Flyg eller tåg: Flyg, hatar långa väntetider haha

Bil eller buss: Bil!



Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Jag är snäll, glad och förlåtande haha :)
Bor du i hus eller lägenhet: Hus just nu men snart lägenhet
Har du pojkvän: Ja <3
Har du någonsin sportat: Ja, jag har dansat, spelat fotboll, innebandy, badminton mm.
Det roligaste jobbet du haft? Oj, måste nog säga i Telias kundtjänst tack vare mina fina kollegor!
Aldrig få ta ett glas vin igen eller aldrig få dricka en drink igen? Tycker inte om vin så får bli drinken haha
Du måste klä dig i en enda färg resten av livet, vilken? Svart, halva min garderob består av svarta kläder haha

 
 
Puss 

Av Luucy - 7 juni 2013 16:27


God eftermiddag på er  




Denna dag har jag spenderat på Emporia med fina Yoyo!

Klockan 10 tog jag bilen och körde och hämtade upp Yoyo och

efter lite vägbeskrivningssvårigheter och gps-hjälp så kom vi

tillslut fram haha. Vi hittade båda två fina grejer och här

kommer en bild på vad jag köpte idag:


Sämst bild jag vet, men tror ni ser vad det är på bilden haha.

Det i mitten i plastförpackningen är en ögonbrynspenna

från H&M. Har provat lite olika märken som Isadora

och så, men den är faktiskt bäst!




Sen begav vi oss hemåt och givetvis körde vi fel igen haha.

Men men, vi kom tillbaka tillslut och det är ju huvudsaken   





Nu sitter jag ute i solen och njuter av värmen. Ska läsa lite bloggar

också tänkte jag! På sommaren är det verkligen sjukt bra med en

laptop om jag får säga det själv haha.


Puss på er!

Av Luucy - 6 juni 2013 15:53


Hej på er sötisar!



Igår hade jag en mysig kväll hemma hos Elle, och idag åkte vi iväg

på en supermysig utflykt med picknick. Vi var i en jättefin park

och solade och åt kex och det var superhärligt. Vi tog en

promenad innan vi begav oss tillbaka och sen hoppade jag

i bilen och körde hemåt. Väl hemma tränade jag i en

halvtimme (sen fick jag typ värmeslag haha) och

nu sitter jag och njuter i solen och läser bloggar.

Kan typ inte bli bättre?   




Slänger in lite bilder från fotograferingen med min syster,

och jag börjar med en bild på min supersnygga syrra:



Och en till bild på mig:



       

Puss!

Av Luucy - 5 juni 2013 19:58


Hej kära ni!



Idag fotograferade jag och syrran lite och det blev väldigt

fina bilder om jag får säga det själv haha. Men nu är jag

hemma hos min pojkvän så jag lägger upp fler bilder

och så imorgon! Här är en på mig sålänge som

syster tog på mig 

  


  



Puss!

Av Luucy - 5 juni 2013 12:01


Hej på er finisar!



Även idag började jag dagen med ett träningspass, och idag blev 

det som sagt endast kondition. Lite lagom jobbigt att träna här på

ovanvåningen där det för tillfället är 35 grader varmt, haha.

Dusch nästa om man säger så!



Idag ska jag träffa min syster och vi ska ta lite fler bilder! Sist blev vi

ju avbrutna av ösregn så vi hann bara fotografera i en kvart så då

fortsätter vi idag istället. Sen ikväll ska jag hem till min fina

pojkvän och mysa, röd dag imorgon ju! Då får man allt passa på

  




Hörs mer sen!

Puss

Av Luucy - 4 juni 2013 16:16


Hej på er!



Idag kände jag inte alls för att blogga, det gör jag inte nu heller

egenligen men några rader kan jag allt skriva. Idag har jag tränat

som vanligt, solat och snart ska jag iväg till Synsam och göra

en ny linsundersökning. Vi hörs people!



Slänger in en glad bild till er:


Puss

Av Luucy - 3 juni 2013 10:46


God förmiddag kära vänner!



Idag gick jag upp klockan 9 för att kicka igång dagen och jag har

hunnit med en hel del! Jag har tvättat två maskiner tvätt och tränat i

1½ timme, det ni. Idag hade jag egentligen en hel del på schemat men

allt har blivit inställt, så snopet. Jag skulle gjort en ny linsundersökning

idag och jag skulle åkt iväg på ett annat ärende men båda har ställt

in haha. Så linsundersökningen blir imorgon och jag får se när det 

andra ärendet blir av haha   Jag tror jag ska passa på att ligga

lite i solen och njuta eftersom det var så fruktansvärt molnigt igår.

Jo så får det bli! 




Puss på er



Av Luucy - 2 juni 2013 13:23


God eftermiddag kära ni   



Igår träffade jag som sagt min syster och efter det på kvällen så kom

Ellepelle hit och myste med mig. Mina föräldrar har varit iväg med husbilen

hela helgen så vi har haft huset för oss själva, mycket mysigt! Vi lagade

god mat, tittade på en rolig film och smaskade på vattenmelon, mums   



Dessvärre så har jag i princip inga bilder på mig och Elle, men när vi åkte

på student i torsdags så fotograferade Elliots mamma oss, så Elliot har

lovat att skicka dom idag! Så om där blev några där vi båda ser hyffsat

normala ut så lägger jag in dom sen haha. Låter bra va?




Annars då?

Jag har tränat i 1½ timme idag. Ville dö efter ungefär 5 minuter

men det var bara att fortsätta. Det blev mage, armar och kondition.

Imorgon blir det endast kondition i lite över en timme är tanken.

Train insane or remain the same!

 

 


Slänger in en sista bild på mig och syster som vi tog igår   


 

Ovido - Quiz & Flashcards