laughinglouise

Alla inlägg under juni 2013

Av Luucy - 1 juni 2013 17:06


Ja kära vänner, om en månad får jag och

Elliot nycklarna till vår lägenhet! Wihu  

Åh det ska bli så kul att måla och fixa den,

och det roligaste blir sen att INREDA! Blir

helt salig bara jag tänker på det haha. Det

blir riktigt smidigt att kunna sätta in allt i

lägenheten direkt, annars hade vi fått fylla

bådas hus med en massa extramöbler,

lite stökigt och inte så praktiskt haha.

Jag L Ä N G T A R!



Slänger in en till bild på syster och mig från idag:

 



Puss

Av Luucy - 1 juni 2013 15:56


Hej på er   



Idag tog jag och Elle en liten sovmorgon och efter det begav

han sig hemåt och jag åkte och träffade min syster! Vi tog lite

fina bilder i naturen (tills ösregnet kom) och sen åkte vi och

gjorde en minishopping, mys! Bild på oss från idag:


  Syster och jag   




Det kommer fler bilder sen!

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards