laughinglouise

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2013

Mysiga dagar

Av Luucy - 10 augusti 2013 22:27


Hej på er vänner!



De senaste dagarna har varit fartfyllda men ändå väldigt lugna. 

Dock har jag inte packat upp de sista kartongerna än trots att

jag har haft all tid i världen. Varför? Jo för det är det där sista

som man hade slängt i olika lådor överallt i huset. Det är saker

som man inte direkt behöver varje dag, men helt plötsligt

kommer det ett tillfälle när man bahöver det. Som tejp.

Vi har mycket förvaringsutrymmen men det är mest stora

garderober och inte lika många smålådor. Så jag tror

att det får bli en liten shoppingrunda där vi får köpa

lite backar så vi kan tömma kartongerna. 




Annars då?

Jag har hunnit att träffa lite vänner, men inte alls så

många som jag hade velat. Men jag hann med att

träffa fina Yoyo och det blev lite shopping! Jag

köpte lite presenter till mamma som fyller år på

måndag och en klänning till mig själv. Inte så dumt!




Igår var jag och Elle hemma hos hans familj och hade det

mysigt. Vi fick god mat och sen begav vi oss och tittade

på en fotbollsmatch nere i byn, roligt! Rätt lag vann så

det var riktigt kul haha. Sen idag har vi träffat min familj

för mamma fyller år på måndag så vi firade henne

idag ♥. Det kändes lite konstigt att vara gäst där

man bott i så många år men det kändes ändå

bra haha. Min syster och hennes pojkvän var

också där så det var mysigt!



Jag ska börja ta lite mer bilder till bloggen. Grejen är den att jag

egentligen inte tycker om att vara med på bild, och att ta en 

bild på typ mat och sånt är ju inte så kul i längden. Så jag

får klura ut nått. Dock gillar jag den nya videofunktionen

på instagram så jag kanske skulle kunna lägga upp

någon film här med? Det blev ju faktist en film idag

så den kan jag ju bjuda på: 



  Puss!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards