laughinglouise

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2013

Fri dag och friday!

Av Luucy - 4 oktober 2013 10:49


Hej på er!



Just nu har jag väldigt mycket "ledigt" vilket innebär att jag inte

behöver vara i skolan men jag måste ju dessvärre jobba när jag är

hemma haha. Så igår och idag är jag hemma, och jag är även 

hemma på måndag och tisdag så det blir en riktig långhelg,

awesome! Det passar rätt bra för jag är så grymt trött nu för

tiden, så hinner jag ladda upp batterierna rejält inför

onsdagen då jag har skola som vanligt igen. 



Igår hade jag en mysig shoppingdag med Nathalie ♥. Vi hann med 

två olika köpcenter och jag köpte både en varm jacka, mössa + halsduk,

lite armband och Desperate Housewives säsong 7 hehe. Det sistnämnda

var ett riktigt impulsköp för det var ju rea och allt, kunde inte låta bli.

  



Nu är jag redo för kylan!

 

 


Idag är planerna
lite osäkra än så länge, men jag och Elle ska

i alla fall veckohandla och sen kanske jag ska träffa min syster

och prova på katt!! omg omg. Helt taggad och nervös, vill ju 

att behandligen ska fungera så det får verkligen inte börja

klia någonstans. Men som sagt, inte säkert att det hinns

med idag och då tar vi det i helgen istället!




Nu ska jag jobba lite (ringa samtal om säljcaset)

Vi hörs mer sen!

Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards