laughinglouise

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2013

Lite smått och gott

Av Luucy - 10 oktober 2013 19:27

Hej vänner,

Tänkte att det är dags för en liten lista igen och denna

fina lista hittade jag på Egoinas blogg. Enjoy!





Hej hej. Hur mår du?

- Jotack! Trött och lite småkrasslig i halsen men annars fabulöst bra.


Vem är i rummet med dig?

- Elliot sitter och tittar på tv här hos mig. Trodde först han sa TB istället för tv

och fattade ingenting. Bara ahaaaa... det är nog någon ny serie eller nått...


Vem fick du ditt senaste sms av?

- Fick ett från Halens för en stund sedan, dom ville att jag skulle in och shoppa haha. 


Vem tänker du på nu?

- Har suttit och tänkt lite på syrran och allt som händer där


Vem pratade du senast i telefon med?

- Det var med Elle, vi diskuterade hemlisar. 


Vem önskar du var med dig nu?

- Åh ett litet gulligt djur hade ju inte suttit fel!


Vem är din favoritsläkting?

- Min farmor har alltid funnits här för mig och min syster under

hela vår uppväxt så hon betyder mycket ♥


Vad åt du senast?

- Jag tinade upp lite smaskig paj vilket sen visade sig vara den riktigt räliga

pajen som vi sparat av någon konstig anledning?! Sjuk besvikelse haha.


Vad drack du senast?

- Det blev tyvärr vatten, hade inget smaksatt hemma som jag kan dricka


Vad är den närmaste saken som är blå?

- Den var riktigt svår, här är inget blått i närheten! Men ser en bok längre bort

i bokhyllan som är blå, så den får duga haha. 


Vad är det för färg på dina byxor?

- Svarta, mjukis for the win!


Vilken film såg du senast?

- Just go with it. Helt okej romantisk komedi


Har du någonsin hånglat i skogen?

- I skogen... nej det har jag nog inte! Får släpa med mig Elliot till en skog, snarast! Höhö..


Har du någonsin sovit naken?

- Det har hänt ja, fast det är så kallt och... naket? Nej pyjamas är att föredra haha


Har du någonsin hoppat i en bil med folk du just har träffat?

- Nej det har jag faktiskt inte


Hur ser du ut just nu?

- Jag har på mig en orange långarmad pösig tröja och ett par svarta mjukisbyxor till det

(sexigt, jag vet) och dagens smink sitter kvar i ansiktet och en lite halvsliten frisyr. 


Har du någonsin smugit ur ditt hus?

- Både ja och nej. Bor ju i lägenhet så när jag tar de fetaste klackarna på morgonen

så går jag tyst i trappan haha. Samma när vi kommer hem sent och så


Var är din mobiltelefon?

- Det var en väldigt bra fråga! Jag trodde den var i hallen på en korg men

ser nu att den inte ligger där... då är den antagligen i köket skulle jag tro!


Var fick du tag på tröjan du har på dig?

- Köpte den på Gina Tricot för flera år sedan. Tyckte den var cool med 

fake-skinn-patchar på armbågarna. Nu har den förflyttats från kategorin

"vardag" i garderoben till "hemmamys". 


Var åkte du senast bil?

- Hem från skolan, varjeee daaag i öveeer en tiiimmeee... så segt. 


Vad är det bästa med våren?

- Det börjar bli ljust ute igen, blommor, värme, mys!




  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards