laughinglouise

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2013

Böckernas magiska värld och sjukstuga

Av Luucy - 16 oktober 2013 20:35


Hej vänner. 



Just nu har vi sjukstuga här hemma och jag fick stanna hemma från

skolan idag. Har släpat mig dit de senaste dagarna men idag lät jag

febern vinna och jag sov 14 timmar innan jag gick upp. Tror min kropp

behövde det, eller vad säger ni? Nu mår jag i alla fall bättre vilket är

skönt då jag har en tenta imorgon, fast det känns helt okej och tenta

betyder kort dag vilket också är väldigt okej. Nästa vecka åker ju

klassen till Stockholm och då kan jag ju inte ha feber och mög!



Åh förresten så älskar jag böcker. Hur dom kan ta med en till en helt annan värld

och timmarna bara flyger förbi utan att man märker det. När man slutar läsa ett 

kapitel så bara måste man läsa nästa för boken är så fängslande. Jag läser en

sån bok just nu och har lite ångest över att den snart är slut haha. Men den har

varit härligt sällskap när jag har legat och snörvlat mig och jag ska lova mig själv

att ge mig själv tid till att läsa böcker eftersom det är bland det mest rogivande

jag vet. Har ni tips på någon bok som man bara måste läsa? Tell me!



Innan jag går så slänger jag in en bild som jag tog lite snabbt innan jag

körde till skolan, så blir inlägget inte helt tomt. Så håll till godo:

Och ja, jag ser fruktansvärt sur ut haha, men här hade jag

faktiskt feber utan att veta om det och fick åka hem några

timmar senare, men den får duga. 

  




Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Skapa flashcards