laughinglouise

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2013

Sorg och Stockholm

Av Luucy - 26 oktober 2013 20:44


För en vecka sedan gick en person bort som stod mig och

min familj väldigt nära och därför har bloggen hamnat lite i

bakgrunden. Men det är ju så att livet inte bryr sig om sorg

och hemskheter utan fortsätter hänsynslöst i rask takt och

man får gå tillbaka till vardagen. Det som var väldigt skönt

är att i måndags så åkte jag till Stockholm med klassen

och jag har haft fullt upp med annat och har inte haft tid

till att tänka så mycket. Jag tänkte lägga in lite bilder

från Stockholm, som för övrigt var riktigt givande och kul

med spännande studiebesök. kändisar, shopping, mingel,

krogar, sportbarer, bussresor, knepigt hotell och mycket mer.



En av dagarna fick vi lite tid till shopping, alldeles för lite om ni frågar mig haha.

Måste verkligen tillbaka till Stockholm och shoppa! Så många kul butiker.




En suddig bild från vårt mingel med massor av champange haha.




Vi såg som sagt lite kändisar, känner ni igen radiopratarna på bilden?

(Ja sämst bild jag vet, men jag ville inte trycka upp telefonen mot rutan haha)




Och slutligen en bild på fina Susan och jag!





Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards