laughinglouise

Alla inlägg under december 2013

Av Luucy - 30 december 2013 22:48


Hej vänner!



De senaste dagarna har jag hittat på lite blandat. Jag har bland annat myst

med Elliot, träffat fina Isa på lite shopping och fikat med min syster. Dock

är jag sämst på att ta bilder, måste bli bättre på det 2014!



2013... hur ska vi sammanfatta detta år?

För min del har det varit ett riktigt bra år, tusen gånger bättre

än 2012. Visst hände det en del dåliga saker i år som dödsfall

och annat jättejobbigt, men så bra som jag har mått överlag

detta år, så bra har jag inte mått på flera år.




Året uppdelat i betydelsefulla punkter:



* Tog körkort

 



* Flyttade hemifrån

Jag och älskling i vår lägenhet!



* Besökte Stockholm för första gången

Bild från ett roligt mingel



* Började på en utbildning

En stor del av klassen ute på en tidig morgonpromenad



* Hittade på en massa roligt med vänner


Jag måste verkligen ta mer bilder 2014! Fattas ju bilder på en massa fina kompisar

i detta lilla kollage... men ni är såklart precis lika awesome som dom i kollaget!

  

 

 

* Firade 5 år med mitt hjärta <3


 

* Fick reda på att jag skulle bli moster

 



Nu är jag redo för 2014!

Puss

  

Av Luucy - 27 december 2013 17:25


... moster! 

  



Den 23 maj beräknas lilla Kendra komma till världen

  



Så himla häftigt! Lilla sötnosen.




Puss!

Av Luucy - 25 december 2013 17:17


Hej vänner!



De senaste dagarna har varit riktigt mysiga och härliga.

Den 23 december firade jag och min Elliot 5 år tillsammans <3

Vi åt middag på en mysig restaurang och hade sen en mysig

kväll hemma med bingolotto och lite gott. Älskar dig!


Vad jag beställde 

  



Igår var det ju julafton och detta är första året som jag och Elle

firar jul tillsammans faktikst! Supermysigt. Vi började hemma hos

min familj och åt jullunch, spelade julklappsspelet och tittade

på Kalle Anka klockan 3. 

Syrran och jag <3



Efter det åkte vi hem till Elliots familj och fortsatte julfirandet där!

God julmiddag, paketutdelning och annat julmys stod på schemat.

En riktigt fin julafton om jag får säga det själv.



Idag har jag träffat min syster och vi har hittat på lite blandat, roligt som alltid!

Nu är jag ruskigt trött faktiskt så jag ska lägga mig i soffan och titta lite på

tv tänkte jag. Det går så många mysiga julfilmer nu så jag lär hitta något bra  

 



Puss!

Av Luucy - 21 december 2013 15:38


 

Av Luucy - 19 december 2013 17:49


Hej vänner!



Det är så typiskt mig, nu när jag har hittat på massor med roligheter så

har jag inte bloggat om det, och sen när det inte händer nått speciellt

så bloggar jag. Det får bli ändring på det! Jag ska göra en liten

sammanfattning av den senaste tiden till er och sen kör vi igång

igen, ska kanske byta bloggportal då denna inte går att göra så 

personlig som jag vill, men det blir i så fall längre fram.

Here we go:



Jag och mamma skulle gå på julmarknad dagen efter stormen Sven men den

var dessvärre inställd. Det blev julmys hemma istället. Dagen efter det bjöd jag

och Elle hem våra familjer på glöggfest, väldigt trevligt! Veckan som följde var 

väldigt hektisk med tentaplugg och lussebullsbak. Det hela slutade med

en liten terminsavslutning på skolan och en tenta i företagsekonomi. 

Därefter blev blev en lugn helg där jag hann med att träffa min syster

och gå på en middag hemma hos Elles familj. Verkligen mysigt!

Efter det blev det Ullared med fina Susan, allergibehandling med

mamma i Halmstad, lite jobb på min blivande praktikplats (yey!)

och idag kom min fina vän Yoyo på lunch, mys!



Men nu har jag lite mer tid så jag ska försöka

skriva här lite då och då. Låter det bra?




Puss på er!



Av Luucy - 6 december 2013 12:29


Den 22 augusti 1992 träffades vi för första gången. Du tyckte jag var en smula

trist för det enda jag gjorde var att sova. "Bebisen vilar" konstaterade du på ditt

alldeles egna helt underbara sätt, medan du klappade mig på huvudet.


Igår satt vi tillsammans hemma hos mamma och pappa och tittade på inspelningen

från denna mycket speciella dag, och det värmer lika mycket i hjärtat varje gång.

Tänk vad mycket vi har varit med om tillsammans sedan den dagen.



Älskar dig syrran,

ville bara säga det

  


Skapa flashcards