laughinglouise

Direktlänk till inlägg 30 december 2013

2013

Av Luucy - 30 december 2013 22:48


Hej vänner!



De senaste dagarna har jag hittat på lite blandat. Jag har bland annat myst

med Elliot, träffat fina Isa på lite shopping och fikat med min syster. Dock

är jag sämst på att ta bilder, måste bli bättre på det 2014!



2013... hur ska vi sammanfatta detta år?

För min del har det varit ett riktigt bra år, tusen gånger bättre

än 2012. Visst hände det en del dåliga saker i år som dödsfall

och annat jättejobbigt, men så bra som jag har mått överlag

detta år, så bra har jag inte mått på flera år.




Året uppdelat i betydelsefulla punkter:



* Tog körkort

 



* Flyttade hemifrån

Jag och älskling i vår lägenhet!



* Besökte Stockholm för första gången

Bild från ett roligt mingel



* Började på en utbildning

En stor del av klassen ute på en tidig morgonpromenad



* Hittade på en massa roligt med vänner


Jag måste verkligen ta mer bilder 2014! Fattas ju bilder på en massa fina kompisar

i detta lilla kollage... men ni är såklart precis lika awesome som dom i kollaget!

  

 

 

* Firade 5 år med mitt hjärta <3


 

* Fick reda på att jag skulle bli moster

 



Nu är jag redo för 2014!

Puss

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards