laughinglouise

Direktlänk till inlägg 14 juni 2014

Härlig vecka!

Av Luucy - 14 juni 2014 15:22


Hej vänner!



Ojoj vad det har hänt mycket sen sist, men jag är sämst på att uppdatera bloggen.

Och ganska sämst på att ta bilder vilket ni kommer märka i detta inlägg haha.



Men i tisdags var jag och Elle (och Nellie) hemma hos mina föräldrar med syrran,

hennes pojkvän och lilla Kendra! Det blev bebisbad, grillat och allmänt mys.

Sen fick dessärre jag och Elle tag på en trimmer och gick loss på Nellie...

Alltså ni anar inte hur hon såg ut efteråt!! Det var katastrof haha. 

Vi varvade skratt med förtvivlan och Nellie verkade inte supernöjd

hon heller. Men inte så mycket att göra, klippt är ju dessvärre klippt.



Dock på onsdagen så skickade jag till den trimmaren vi använde sist

och skrev att det var KRIS och frågade om en akuttid vilket vi också

fick! YEY! Lättnaden var total haha. Hon gjorde ett gymt jobb och

lyckades få fram en riktig liten sötnos ur frisyren vi råkat skapa...

Efter det träffade jag fina Nathalie ♥ på lite stress-shopping

och kvällsmat, mycket trevligt som alltid!



Sen blev det torsdag och det var dags för student! Wihu! Denna gång

var det Yoyos lillasyster Lovisa som tog studenten och hon hade

en supermysig studentskiva med trevligt folk. Tackar för inbjudan!

  


Även igår, fredag, var det studentdags och då var det Elliots ena syster

Estelle som tog studenten! Åh blev så sugen på att ta studenten igen,

vilken stämning, vilken glädje! Och även lite tårar för min del haha...


Idag åkte jag, Elliot och Nellie och mötte upp Morris på lite loppis!

Det var Nellies första loppis och hon skötte sig superbra. Hon 

höll sig lugn och stilla trots alla människor och när vi stannade

för att titta på något så nosade hon lite och sen satte hon

sig och vilade. Stolt matte? Oh yes!


Nu ligger vi båda och vilar lite då det var grymt varmt på loppisen.

Sen ikväll blir det soffmys för hela slanten. Puss på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards