laughinglouise

Direktlänk till inlägg 17 juni 2014

Med vinden i pälsen

Av Luucy - 17 juni 2014 20:12


Hej på er!



Idag har varit en väldigt bra dag och det beror till största delen på att

Nellie fortfarande är på bättringsvägen! Dock åt hon lite dåligt nu på 

kvällen, men hon är pigg och magen verkar fungera bra så jag är 

ändå nöjd. Förhoppningsvis är hon helt återställd om några dagar ♥



Jag och Nellie åkte hem till mina föräldrar på eftermiddagen och hängde där med

mamma i några timmar, mysigt! Det blev mycket sol, bus och fika, precis som 

det ska vara. Nellie älskar att springa och busa i mammas och pappas trädgård,

då leker livet! Min söta lilla fis.



Här kommer lite bilder från idag (jag bättrar mig haha) :

   

Haha älskar sista bilden! Så nöjd liten tjej.




Hon har självklart på sig hund-bilbälte, förstår inte folk som har 

sina hundar lösa i bilen. Man vill ju såklart att ens hund ska klara en

krock lika bra som vi andra i bilen! Sen brukar hon alltid åka bak då det

är säkrast, men idag var det fullastat där bak så hon fick njuta

av utsikten och vinden haha ♥



Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Skapa flashcards