laughinglouise

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2014

Sex tape

Av Luucy - 9 augusti 2014 11:26


God förmiddag kära vänner!



Igår hade jag en väldigt fin kväll med underbara Yoyo och kvällen började med ett biobesök. Vi såg filmen Sex tape och den var väldigt rolig! En hel del naket men det har ju ingen dött av haha, eller möjligtvis den stackars 12-åriga killen som var och såg filmen med sina föräldrar... han tyckte inte alls att den var bra och sa högt "detta var den sämsta filmen någonsin!!" när den var klar och rusade ut. Stackare haha, ingen film man vill se med sina föräldrar direkt...


 

 

Efter filmen gick vi och satte oss på en väldigt mysig uteservering i närheten och drack lite vin. Eller jag tog mousserat, vet inte riktigt skillnaden är på det och vanligt vin? Förutom bubblorna då... men men gott var det! Vi satt och snackade bort timmarna och avslutade sedan kvällen med en titt på Yoyo's nya lägenhet. Väldigt fin och mysig med ett grymt läge, ser fram emot att spendera fler dagar där!



Jag glömde tyvärr min mobil i bilen när Elle lämnade mig så jag har inga bilder från kvällen, men jag tog en liten selfie innan jag gick så den bjuder jag på! Ser dock lite sur och allvarlig ut men var minsann på topphumör och glad som alltid

  




Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards