laughinglouise

Alla inlägg under juli 2012

Av Luucy - 18 juli 2012 20:47


Hej på er, om det fortfarande är någon som kikar

in här det vill säga haha. Någon trogen själ som

inte har gett upp hoppet om att denna blogg

ska uppdateras kanske? Haha...



Jag provade appen som ni kanske såg, den var helt okej!

Dock kunde man inte regdigera sina inlägg eller ändra

storlek på bilderna så det var ett litet minus... men

annars var den som sagt okej. Kul att kunna

uppdatera när man vill och var man vill.



För övigt så jobbar jag fortfarande heltid varje dag så jag har ju

inte så mycket till fritid. Men när jag flyttar hemifrån i augusti kommer

bloggandet att vakna till liv igen som jag skrivit tidigare.

Om det blir denna eller en annan blogg vet jag inte,

det får vi se  .



Slänger in en bild jag tog i bilen igår, så det inte blir helt tomt:

Puss!

Av Luucy - 14 juli 2012 15:06

Hej på er :)

Tänkte att jag skulle prova den nya appen här på bloggplatsen och än så länge gillar jag den! Tänkte att jag skulle slänga in en bild från när jag och mamma var på ullared senast och handlade en massa till min studentlägenhet. Det blir alltså ett väldigt random inlägg haha.

Av Luucy - 1 juli 2012 20:48


Hej på er!



Nej vet ni vad, jag har tyvärr inte tid att sitta här nu för tiden,

som ni säkert har märkt haha. Jag är helt snurrig i huvudet med

för jag har jobbat hela helgen så det är onsdag i idag i mitt

huvud och inte söndag, och på onsdag ska jag vara ledig.

Ja ni hör ju hur snurrigt det är.



Men ni kanske kommer ihåg att jag skulle berätta en spännande nyhet?

Jo det är nämligen så att jag ska börja plugga på annan ort så jag flyttar

iväg en bit i augusti. Det ska bli riktigt kul faktiskt! jag ska bo på ett

campus där och plugga en linje som jag verkligen är intresserad av,

låter inte så dumt va?




I alla fall. Det jag skulle komma till är att jag kommer börja blogga igen

när jag flyttar iväg för då kommer jag ha en massa kul att skriva om

och framförallt - mer tid! Jag funderar på om jag ska starta en ny blogg

i samband med det, får fundera på detta haha. Men denna kommer ju

alltid finnas kvar så jag kan titta tillbaka och minnas en massa kul.




Det var allt jag hade att säga idag haha. Puss på er!

Skapa flashcards