laughinglouise

Alla inlägg under maj 2013

Av Luucy - 31 maj 2013 15:23


Idag hämtade Yoyo upp mig halv 12 och så begav

vi oss iväg på äventyr haha. Vi åkte och spelade

minigolf, har varit riktigt sugen på det ett tag så

det var superkul  . Trots att jag fick en

lovande start så tog Yoyo hem segern,

attans! Bilder från idag:



Yoyo   




Jag   





Vi filmade en hel del så jag ska klippa ihop allt till

en film tänkte jag! Dock hinner jag inte idag för vilken

mitut som helst kommer Elle hit och då ska vi

åka och handla lite mat och sen mysa.   



Puss på er!

Av Luucy - 31 maj 2013 15:19


Hej på er   



Igår skulle jag ju träffa min syster men den jäkeln

ställde in haha. Eller ja, det blev för tight med tid

så vi ska ses imorgon istället, funkar det med!

Jag hämtade istället ut mitt paket som hade

kommit med skor, två par till mig och två

par till min syster.


Syrrans   




Mina   




Efter det åkte jag hem till min pojkvän och sen bar det iväg till

hans kusins student! Trevligt och god mat, bilder på detta:






Hörs mer sen!

Puss

Av Luucy - 30 maj 2013 13:24


Hej på er   



Idag ska jag först träffa denna filuren:

AKA min syster hehe


 

Efter det ska jag iväg på student med min pojkvän

och hans familj, kul! Vi hörs mer sen ♥


Puss

Av Luucy - 29 maj 2013 17:59


Hej på er!   


Jag är på jakt efter en bil (eller det är inte helt bestämt än haha)

men igår åkte jag i alla fall och tittade på en. Jag kan väldigt lite

om bilar så det var tur att jag hade pappa med mig haha. Den

var inte så fin, lite för liten och den kändes inte rätt. Sen hade

den något konstigt med kopplingen och det lät konstigt från

motorn. Vi kom väldigt snabbt fram till att den inte var något

att ha, haha. Men jag har rätt gott om tid på mig så det är

ingen stress vilket är skönt.



Sen körde vi inom en bilhandlare på vägen hem och jag störde

mig riktigt mycket på honom. Jag sa att jag ville ha en lagom

stor bil som är bra att pendla med, och då tyckte han att

bara bilen var röd så passade den mig? Han bara "ja, vi

har ju en del tjejbilar, t.ex den här röda, mycket fin!"

Jag skiter väl i färgen på bilen?! Gav upp efter den tjedje

röda "tjejbilen" och vi gick. Där tänker jag inte spendera

en endaste liten krona i alla fall!


Vi hörs mer sen!

Puss


Av Luucy - 28 maj 2013 21:38


Ibland har jag moments där min IQ sjunker till i princip obefintlig.

Jag bestämde mig för att ta en promenad på löpbandet istället

för på crosstrainern, lite snällare för lungorna. När jag skulle

börja min träning tänkte jag "oh! Nu måste jag starta min

promenadapp så detta loggas"... JAG STOD JU PÅ

SAMMA STÄLLE HELA TIDEN?! Åhh hahaha.



Med detta säger jag godnatt   

Puss

Av Luucy - 28 maj 2013 11:31


Typiskt. Varför hittar jag så himla mycket fint

online till grymt bra priser?! Innan har jag sett det

som något superbra men nu känns det bara

störigt. Liksom 4 skitsnygga plagg för 329 kr?!

Det är ju ingenting... men jag ska ju inte handla

mer förrän nästa månad. Visst det är ju bara

tre dagar sen är det nästa månad men det

är en principsak. Klart jag ska klara av att inte

handla kläder om jag har bestämt mig för

det liksom. Nej nog om mina dumma fynd,

nu får jag tänka på något annat haha.



Jag är supersugen på att träna idag, men jag hostar fortfarande och

 har ont i lungorna. Men jag kanske kan ta en liten försiktig omgång på

crosstrainern? Då slipper jag ju pollen och allt sånt som halvt tog

kål på mig när jag sprang ute. Sen kan jag ju köra långsamt...

tror det får bli så faktiskt! Blir knas av att sitta still haha   




Hörs mer sen!

Puss

Av Luucy - 27 maj 2013 19:39


Idag kör jag på hästsvans och underställ  


  


Puss!

Av Luucy - 27 maj 2013 19:02


Hejsan på er!



Idag när Elliot hade slutat jobba så möttes vi på

Chilli möbelaffär och beställde vår soffa!   


  

Den är mer mörkgrå i verkligheten och vi kommer

ha divanen på andra sidan, men sådär ser den

annars ut. Den kommer bli suuuperfin 




Puss

Skapa flashcards