laughinglouise

Alla inlägg under mars 2014

Av Luucy - 10 mars 2014 10:32


Hej vänner!



Det är inte många lediga stunder jag har nu för tiden men

det känns rätt okej faktiskt! Jag pendlar, är i skolan, pluggar,

håller på med olika projekt vid sidan om och tar hand om 

min lilla valp-bebis Nellie. Stressigt ibland, men helt underbart!



Har märkt under de senaste promenaderna i solen att min vinterjacka

börjar bli för varm, me like! Detta betyder att våren är på ingång vilket

gör mig superglad då sol och värme är bland det bästa jag vet. Man

får så mycket energi! Har kollat igenom mina tidigare vårjackor och

jag har ingen som jag känner mig sugen på att ha i vår så jag

har kollat runt lite och fastnade för denna snyggingen:



Puss!

Av Luucy - 4 mars 2014 09:04


Här har vi anledningen till mitt otroligt dåliga bloggande:


Lilla Nellie 9 veckor  

Skapa flashcards