laughinglouise

Alla inlägg under juli 2011

Av Luucy - 31 juli 2011 19:55





Puss 

Av Luucy - 31 juli 2011 13:13


Hejsan!



Nu kanske ni tror att jag har gått och fått fnatt

med tanke på rubriken, men den stämmer faktiskt haha.

Idag var ju tanken att jag skulle åka iväg och träna, men

Morris som jag och Elliot tränar med är sjuk, så vi

avvaktar tills imorgon. Därför försvann dagens planer

och jag går mycket hellre omkring i mjukis hemma än

att "klä upp" mig. Dock hade jag lovat en outfit, så

jag tog helt enkelt på mig det jag ska ha på mig

imorgon och lägger in bilderna på det idag.



Detta är alltså morgondagens outfit:

    

 


  


Klänning - H&M

Örhängen - Guldfynd

Skor - Din Sko



Puss   

Av Luucy - 31 juli 2011 10:19


Hej på er!   



Ojojoj vad detta "sommarlov" går fort! Jag vet inte vad jag

ska kalla denna sommaren eftersom jag tog studenten nu

i juli ju, men jag vill kalla det sommarlov för det är vi

fan värda efter allt slit haha. Jag vet många som tycker att

man ska kalla det att man är arbetslös, men det låter inte

alls lika kul, eller vad säger ni? Haha.



Idag står det träning på schemat som vanligt haha,

och jag ska ta bussen vid 12 är tanken. Idag ska jag

försöka hinna ta outfitbilder, och jag hoppas jag hinner

slänga in dom här innan jag åker. Annars kommer de

in sen.   



Igår skulle jag laga mat, och det finns nog inget jag

är sämre på än just matlagning. Hoppas jag i alla fall

eftersom jag är fruktansvärt kass på det haha.

Igår var jag sugen på nudlar så jag kokte nudlar och

hällde på lite strimlad skinka. Hm, torrt. Så jag tar

soja och häller över allt. Oh, det ser plötsligt riktigt

asiatiskt ut tänker jag nöjt. Smaken? Hemsk.

Nej det var en riktig plåga att äta upp det haha.


Därför ska jag nu kika på lite recept så att det

jag slänger ihop nästa gång blir ätbart...


     


Typ något i den här stilen! Bilderna är lånade från Recept.nu   




Hörs mer sen!
Puss   


Av Luucy - 30 juli 2011 13:01


Hej fina ni.


Igår var ju min älskling här, och han har tyvärr precis åkt hem.

Dock innan han åkte hann vi städa hela ovanvåningen och det

behövdes verkligen, riktigt smutsigt var det haha.

Puss på dig   



Jag sitter här och är ritkigt sugen på att tatuera mig,

men jag vet inte riktigt vad eller var än. Jag fyller ju

i och för sig år nu i augusti så jag skulle kunna önska

mig en tatuering i födelsedagspresent?! Det var ju en

helt sjukt lysande idé! Haha. Jag har några funderingar

på vad jag skulle vilja ha. Slänger in två bilder på

tatueringar som jag gillar och inspireras av:


 



 

(Bilder lånade från Google)



Får se om jag hinner komma fram till något innan

jag fyller år haha, annars får det bli ett senare projekt.




Hörs mer sen!

Puss   

Av Luucy - 29 juli 2011 19:37

In my heart

there will always be a place
for you for all my life
I'll keep a part
of you with me
and everywhere I am
there you'll be



       


 



  

Av Luucy - 29 juli 2011 19:27


Tjo   



Idag blev det först träning med älskling som planerat.

Vi tränade i ca en timme och sen var tanken att vi skulle

kika i lite butiker men vi orkade inte så vi åkte hem

till mig istället haha. När vi kom hit åt vi chips (skitbra

när man har tränat höhö) och gottade oss en stund.


Elliot hade tagit med sin skateboard hit eftersom det ligger

ett ställe där man kan skata rätt nära mig. Dock när vi cyklat

dit så upptäcker vi att den platsen har ersatts av någon

ny byggnad? Elliot blev något frustrerad och skrek

"faaaaaaaaan" och skrämde skiten ur några lågstadiebarn

som var där och lekte haha. Det fanns tyvärr inget att göra

åt det faktum att skateplatsen var borta så vi fick

cykla hem igen haha.



En något missnöjd Elliot:

 


Vi har även spelat scrabble, och JAG VANN! Äntligen haha.

Nu sitter Elliot och spelar med mamma medan jag bloggar,

helt perfekt. Annars blir han så otålig när jag ska blogga haha.



Hörs mer sen!

Puss   

Av Luucy - 29 juli 2011 10:57


Hej hej!

 

Nu kanske ni undrar över min rubrik (haha) och det är

titeln på den låt jag har haft på hjärnan hela morgonen.

Jag kan inte påstå att den är så bra, men uuuh vad den

sätter sig. Så om ni vill höra en annorlunda låt som

garanterat kommer att sätta sig på huvudet så är

det bara att klicka på klippet nedan:





Nu ska jag göra vid mig för sen ska jag ta bussen

till gymmet och träna med älskling. Hörs mer sen!



Puss   


Av Luucy - 28 juli 2011 21:22


Tjo.



Jag åkte och köpte min mascara och jag passade på att

köpa lite hårnålar när jag ändå var igång. 



Jag passade även på att crosstraina i 20 minuter, och jag tror att jag

ska försöka göra det till en vana att jag crosstrainar de dagar som 

jag inte gymmar. På så sätt kan jag jobba upp min rätt kassa

kondition och jag får röra på mig varje dag vilket jag mår bra av!



Jag vet egentligen inte riktigt vad jag ska skriva,

jag känner mest såhär just nu: AAAHHHHHHHHHHHGAAAAAAHH!!!!

så jag bloggar mer imorgon haha.



Puss   

Skapa flashcards