laughinglouise

Alla inlägg under december 2011

Av Luucy - 31 december 2011 12:50


Hej på er!   



Sista dagen på 2011 idag, känns ändå helt okej. Det har överlag varit ett

väldigt bra år då jag bland annat tagit studenten och sådant. Dock vet jag

att 2012 för min del kommer bli väldigt tufft av olika anledningar så

jag hoppas att jag om ett år sitter och ändå är nöjd med året som

har gått. En av anledningarna till att 2012 kommer bli jobbigt är att

Elliot ska åka iväg i 10 månader och plugga, så vi kommer bara kunna

ses kanske en gång i månaden. Det känns skitjobbigt eftersom jag

är van vid att han alltid finns där när jag behöver honom. De

andra sakerna som kommer göra nästa år kämpigt är för privat

för att skriva ut här så det håller jag för mig själv.




Nu blev inlägget en smula deppigt märkte jag och så kan vi ju

inte ha det på nyårsafton haha! Elliot kommer hit redan vid 3

så jag måste skynda mig om jag ska hinna fixa mig tills dess.




Slänger in en bild som Elliot tagit på mig innan jag går,

och så önskar jag er alla ett gott nytt år!!


    


  



Av Luucy - 30 december 2011 10:36


Hej på er!   



Idag är det minsann en smula ensamt här hemma eftersom mina föräldrar

har bestämt sig för att fira nyår utomlands. Jag ska inte träffa Elle idag

heller så det kommer bli tomt haha. Åh jag blir alltid så paranoid när jag

har huset själv. Typ innan idag så ringde det på dörren och jag vågade

inte öppna haha! Och då var klockan 10 på morgonen, tänk sen när det

är 10 på kvällen och kolsvart... nej inte så kul haha. Det som är riktigt

dumt är att vårt hus har två våningar och jag bor liksom här uppe och

så tror jag att jag hör en massa ljud där nere hela tiden haha.   




Idag ska jag plugga är tanken. Tre böcker ska läsas och jag ser verkligen inte

fram emot det. Jag ska nog se en film sen ikväll tror jag, lite fredagsmys måste

jag ju ha, haha! Men sen kommer i alla fall Elliot och bor här med mig på lördag

och söndag, så det har jag att se fram emot!   




Slänger in en till bild som Elliot tog på mig:

 

Fotograf: Elliot

Modell: Jag




Puss   

Av Luucy - 29 december 2011 23:38


Hej på er!



igår var jag ju hemma hos Elliot och träffade fint folk, alltid lika kul!

Elliot passade även på att ta fina bilder på mig, åh han är så duktig.

Jag slänger in en bild i slutet av detta inlägget så ni får se  



Idag har också varit en mysig dag för först träffade jag Johanna, Alice

och Elliot på en fika och det var riktigt trevligt och mysigt! Efter det

lämnade jag tillbaka plattången som jag köpt och jag och Elle begav oss

ut på en liten shopping. Jag köpte en topp för 89:- på rean, helt okej

om man säger så. Sen körde Elliot hem mig och körde hem till sig för

han mådde inte så bra stackaren.



Jag har även hunnit med att spela bingolotto (vann ju en ny lott när

jag spelade med mamma haha) men jag vann inget idag. Jag var dock

ett nummer från att vinna en miljon och det hade ju inte suttit fel haha.




Slänger in en bild som jag lovade:

      

Fotograf: Elliot

Modell: Jag  




Imorgon ska jag redigera alla 200 bilder, så det lär komma

in fler bilder här de närmaste dagarna om ni är intresserade  




Puss    

Av Luucy - 28 december 2011 11:10


Hej på er   



Idag är jag glad minsann för jag ska träffa fina människor! Vi ska ses hemma

hos Elliot vid halv 5 och äta middag och sånt mys, inte helt fel. Dock kunde tyvärr

inte Alice idag så då bestämde vi oss helt enkelt för att ses imorgon också haha!

Då blir det en mysig fika på stan, inte alls dumt.



 

Festlig bild från i somras



Elliot kommer och hämtar mig vid halv 2 för jag ska hjälpa honom att laga

mat och så, ska bli kul! Innan jag åker dit ska jag inviga min nya

plattång (jag har världens plattaste hår men jag ska locka det tänkte jag)

och förhoppningsvis inviga mitt nya mineralsmink som mamma

är och handlar nu. Dock har det varit slut i butikerna men jag håller

tummarna på att hon får tag på det till mig!



Nej nu har jag inte så mycket mer att berätta,

så vi får höras mer sen (eller imorgon)

Puss   

Av Luucy - 27 december 2011 14:20


Hej på er!   



Igår var jag som sagt med mamma och shoppade på mellandagsrean

och jag hittade en massa fina saker till sjukt bra priser!



För 450 kronor fick jag följande:


* OBH Nordica Plattång

* Fin vårklänning

* Vardagsklänning

* Nyårsklänning



Inte illa va? Jag är riktigt nöjd!

Dock ska jag kolla rean på ett till köpcenter i veckan

hade jag tänkt, kanske imorgon? Älskar att fynda ju haha!



Sen ska jag köpa en ny mineralfoundation och kanske en mineral concealer också

(har från eyeslipsface nu men dom tar slut så fort och den ljusaste nyansen är för mörk

för  min hy haha) och jag är sugen på dessa från Isadora:



Vad händer annars idag då?

Jag skulle egentligen ha pluggat men jag upptäckte att jag fattas 3 böcker

så det sket sig. Jag har dock kollat med ett bibliotek nära mig och dom har

böckerna så det fixar jag imorgon är tanken! Nu är jag istället riktigt stressad

för att jag inte pluggar men jag har faktiskt 3 veckor på mig så det är ingen

kris än. Försöker jag intala mig haha.



Aja, vi hörs mer sen!


Puss   


Av Luucy - 25 december 2011 22:44


Syster och Marcus fina vardagsrum! En del av den i alla fall  

Farmor sitter för övrigt och kikar på den fina granen!




Innan Kalle Anka började så dukades det fram en massa gott.

Utöver det på bilden så fick vi även supergoda lussebullar och glögg!





Under paketutdelningen! Fint att både jag och mamma blundar på bilden... haha!




Amelie fick vara tomte i år!  




Jag packar upp min fina Dolce & Gabbana klocka, hihi!





Mums med julbord!




Sen körde vi paketleken, superkul! Jag blir alltid helt hysterisk när vi kör denna

lek haha. Sen söp syrran mig under bordet som ni ser på bilden höhö. Nejdå.







Det var de bilder jag hade att bjuda på,

resten behåller jag för mig själv   




Puss   

Av Luucy - 25 december 2011 18:02


Hej!



Jag har haft en fin jul, och det hoppas jag att ni också har haft.

Bilder och sådant kommer kanske imorgon, om jag hinner.

Jag ska nämligen shoppa lite imorgon på mellandagsrean hade

jag tänkt, får se om jag hinner efter det!


En bild tagen hemma hos min syster där vi firade jul!




Puss   

Av Luucy - 23 december 2011 12:28


Hej på er!   



Idag har jag och Elliot varit tillsammans i 3 helt underbara år!

Att jag älskar honom mer än allt och att han gör mig lycklig

är ju ganska uppenbart (haha) så istället för att skriva en

massa så gjorde jag ett litet bildkollage med blandade

bilder från dessa 3 åren. Jag kunde självklart inte ta med

alla så det blev lite random bilder från 2008 - 2011.   



 



Puss på oss   



Ovido - Quiz & Flashcards