laughinglouise

Alla inlägg under oktober 2014

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


Hej vänner!



Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos (!) Detta får ni bara inte missa  . Men först ska den bli någorlunda klar. Håll ut vänner!




Puss!

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09

Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie

   

Puss!

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56


Hej vänner!



Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över till Ikea och fortsatte vår shopping där. 


Provade en del roliga hattar och mössor på Väla, denna tyckte jag var söt 

  


På Ikea började vi med en sen lunch, givetvis med köttbullar, standard ju! När vi var mätta och glada gick vi ett varv och köpte bland annat två stora golvkuddar till Nellie, en skärbräda, ljus och lite annat vi behövde. Vi var hemma igen klockan 5, rätt slut men mycket nöjd med dagen! 


När jag kom hem slängde jag och Elle oss (och Nellie) i bilen och begav oss hem till Elles familj på middag! Mycket gott, och här fick jag i mig dagens tredje dessert haha. Men så blir det ibland.

  

Vi kom hem vid 9 något och då förberedde jag mig inför ett spännande möte som jag hade idag, men mer om det sen!



Puss!

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


Hej vänner.


Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. Mums! Där var syrran, Pontus och lilla Kendra också så det blev en riktig familjemiddag 




Har tyvärr ingen bra bild från middagen (det blev tyvärr bara lite mörka och korniga bilder) så jag slänger in en bild som jag tog för någon vecka sedan på kusinerna hihi 

Puss!

Av Luucy - 4 oktober 2014 22:38


Denna lördag började med en härlig brunch med vänner, inte alls dumt! Jag och Elle begav oss hem till Yoyo och Hanna där vi tillsammans med Josse hade en mysig förmiddag med massor med god bruch-mat. Var helt seriöst mätt tills det var dags för kvällsmat, mums för brunch alltså!



Bjuder på lite bilder, dock fastnade inte Hanna på bild och sen skulle hon iväg så ni får se bilder på oss andra

  

Massor med gott!



Elle och Yoyo




Josse och jag




But first... let us take a selfie

  

Puss!

Av Luucy - 3 oktober 2014 19:51


Hej på er vänner!



Igår träffade jag min fina syster och lilla Kendra på fika och allmänt mys . Vi åt gott, shoppade lite och avslutade sedan med en veckohandling innan vi begav oss hemåt.


Blev sugen på denna gosiga tröjan från Gina Tricot men ångrade mig i sista sekund. Mysig men kanske inte jättekul? Eller vad tycker ni? Den kostade bara 149:- men vill inte att det blir en garderobsvärmare... 


Annars då?

Idag åkte jag och mamma till Halmstad och spenderade några timmar där innan vi åkte hem igen för Idolmys. Väldigt bra fredag om ni frågar mig. 

  




Har förresten blivit helt besatt av limevatten! SÅ gott. Ta ett stort glas vatten, pressa i en fjärdedels lime och lägg i någon skiva för dekoration och smak. MUMS säger jag bara. Nu ska jag dricka mitt limevatten och titta på Idol. Vi hörs imorgon, puss.

Av Luucy - 1 oktober 2014 21:05


Hej på er!



Idag har jag egentligen inte gjort så mycket , både skönt och segt haha. Men det blev i alla fall några promenader med Nellie, jag har städat och tittat på tv-serier. Är för tillfället besatt av Million dollar listing New York, fastnar alltid för de mest otippade serierna! Då jag såg säsongsfinalen av säsong 2 idag så är ju riktigt taggad på att påbörja säsong 3 nu. Hejdå fritid haha. Ni vet ju själva hur det är, när ett avsnitt är slut så bara MÅSTE man ju se nästa!

  


Slänger in en bild på Nellie från vår eftermiddagspromenad,

puss!

Skapa flashcards