laughinglouise

Alla inlägg under augusti 2011

Av Luucy - 31 augusti 2011 12:11


  Såhär ser jag ut idag, rätt imponerande med tanke på att

jag äter antibiotika och mår baaaajs haha. Men nu ska jag

åka iväg (tyvärr). Puss på er sålänge  

Av Luucy - 31 augusti 2011 10:45


Hej.


Idag mår jag inte alls okej, det är rätt skit faktiskt. Jag har ont,

medicinen gör att jag mår skitilla, jag har ont i benen, det gör

ont att andas, jag är riktigt yr, jag fryser, med mera.

Dessutom måste jag åka buss i 2 timmar idag för ett ärende...

I'm not laughing today, om man säger så.



Puss  

Av Luucy - 30 augusti 2011 22:15

Hej på er!



Idag har jag äntligen fått reda på varför jag spontant 

blir helt blind och ramlar (jag brukar kalla det för att svimma

men det är ju inte det jag gör riktigt haha) så nu slipper jag

undra! Mitt blodtryck har blivit myyyycket lägre, från typ

190/70 till 180/60. Detta gör att jag får blodtrycksfall när

jag står still för länge, duschar för varmt, eller typ städar? 

Därför ska jag nu ta det superlugnt när jag reser mig och

alltid röra på benen så ska jag förhoppningsvis slippa det!

Det som dock är rätt nice är att jag har en undanflykt till att

slippa städa, föralltid.. moahah. Haha nädå, jag får 

nog allt fortsätta med städningen   


Annars då?

Jo tack, jag har tydligen fått en njur-buk-infektion tror jag

det hette? Ont gör det i alla fall haha. Har börjat på min

medicinering och i slutet av veckan ska jag må mycket bättre,

härligt. Det känns dock som att jag har haft en jävlans 

otur på senaste tiden, men jag är lika glad ändå  



Nej fina ni, nu ska jag lägga mig ner igen och kika

på 40 year old virgin som går på kanal 3 nu!


Puss    

Av Luucy - 30 augusti 2011 12:11


 




 


Puss   

Av Luucy - 29 augusti 2011 14:17


Hej hopp tjolahopp.



Idag är första dagen som det känns väldigt tomt här hemma.

Visst, jag har varit ensam hemma väldigt mycket den senste

tiden men då har jag bara tyckt att det har varit skönt. Ni vet

lyssna på hur hög musik man vill, och bara njuta av typ lugnet?

Dock känns det sjukt tomt idag, utan Amelie.


Idag saknar jag att höra Amelie gå upp på morgonen,

släpa sig till soffan och höra hur tv:n sprakar igång.

Att sedan höra ljudet från de välkända serierna som

hon alltid tittar på varvat med hennes ännu mer

välkända sms-signal. Jag saknar hur hon brukar

skrika "Louuuuiiiiiisseeee" allt vad hon kan när

hon vill mig något. Jag till och med saknar hennes

mycket tveksamma morgonhumör, haha.


Jag ska sätta mig och titta på en film för att komma

på bättre humör, och sen ikväll ska jag ringa min

fina syster och bestämma när jag kan komma hem

till henne och hälsa på. ♥


 


Hörs mer sen

Puss


Av Luucy - 28 augusti 2011 18:58

Hej på er!   



Idag hämtade Elliot mig vid halv 11 och vi begav oss då till gymmet

där vi körde det sämsta passet någonsin haha. Jag körde bara mage,

rumpa och rygg och ingen kondition. Dock bättre än inget höhö.


Sen åkte vi och shoppade, men denna gång tittade vi bara till

Elliot för ovanlighetens skull haha. Han hittade en ryggsäck

och ett par jeans, inte helt fel ju.


Efter det hämtade vi upp dessa filurerna...

   ...och vi åkte till ett jättemysigt café där vi åt gott och hade det mys  

Vi gjorde även en förvånandsvärt svår hinderbana för att vara för

barn haha, och det var en riktigt trevlig eftermiddag!



Jag blev sedan avlämnad här och nu sitter jag och läser lite

bloggar, tittar på tv och tar det lugnt. En riktigt fin söndag!



Puss   

Av Luucy - 27 augusti 2011 19:37

Hej på er vänner!



Innan idag gjorde jag en beställning på eyes lips face, och jag

hade en riktig tur för ca 10 minuter efter att jag hade gjort det

så slog blixten ner skitnära så att datorn fick panik och allt la

av. Dock funkar den nu så det är ju tur haha. Jag hade också

oturen att prata i telefon när blixten slog ner så mitt öra halvt

dog när telefonen exploderade och small jättehögt haha.

Telefonen mår också bra nu för er som undrar  




MEN tillbaka till min beställning haha.

Detta klickade jag hem denna gång:




1. Mineral eyeliner - Black

2. Mineral lipstick - Party Pink

3. Mineral lipstick - Cheerful Cherry

4. Mineral Concealer - Fair

5. Mineral foundation - Fair

6. Mineral Blush - Joy

7. Concealer brush 

8. Eyeshadow brush 



Puss   

Av Luucy - 27 augusti 2011 12:36


Hejsan svejsan!   



Idag vaknade jag halv 7 av att det brakade loss ett

helt galet åskväder runt oss haha. Vi gick sen in och

tittade på dmi och det hade slått ner 28 000 blixtar i detta

ovädret, så ni kan ju föreställa er att det var ganska

rejält haha. Det blev dock lugnare vid 8 tiden (tror

jag, strömmen gick nämligen och alla klockor

nollställdes) och jag somnade om.


Nu har det börjat mullra igen, hoppas att det inte kommer

hit mer åska för det är så trist. Om strömmen går igen så

finns det verkligen ingenting att göra haha. Man kan inte

titta på tv, sitta vid datorn, laga mat, ja ni fattar. Man får

bara sitta och titta. Ut vill man ju inte heller då precis, inte

jag i alla fall haha!



Vad händer idag då?

Vet ej faktiskt, det bestäms om en liten stund när Elle

ringer mig haha. Så jag får avvakta och se helt enkelt!


  Jag ska be Elle kolla sen om det är dags att skörda min majs!

Det är ju så gott med kokt majskolv med smör, mums.



Puss   


Skapa flashcards