laughinglouise

Alla inlägg under november 2012

Av Luucy - 30 november 2012 23:03

  

Nehej, det blev visst ingen dagens outfit idag haha.

Åkte ju iväg klockan två och sen kom pappa och hämtade

mig och då åkte vi och handlade lite (hoppas ni antecknar

nu haha). Sen bestämde jag mig för att köra hem. OJ

vad dåligt det gick. Kände nästan för att ställa in

körlektionen och lägga mig i fosterställning och

fälla en tår. Nejdå haha. Men som tur var så gick

det skitbra på slutet så nu känner jag mig redo

igen. Ska köra imorgon med, får hoppas det

går lite smididare då, och att jag inte tar fel

på gaspedalen och bromsen *hehehe*...




Avslutar denna dag och detta inlägg med denna bild:

Av Luucy - 30 november 2012 13:03


God eftermiddag på er   



Gissa om jag blev glad när jag såg de första snöflingorna för denna

julen ringla sig ner mot marken? UNDERBART! Precis lagom nu när

det är december imorgon och första advent på söndag. Jag har gått

omkring och sjungit "jag ser det snöar jag ser det snöar det var ju 

roligt hurraaaaa" och är allmänt nöjd. Dock är det en sak som jag

inte är helt nöjd med... jag har ingen chokladkalender än! INTE 

okej. Och nej, man blir aldrig för gammal för en sån... hehe.




Om en timme ska jag åka iväg en sväng sen kanske jag

fotar dagens outfit och sen ska jag plugga körkortsteori!

Jag är igång! På fredag tar jag min första körlektion,

är riktigt nervöst och spänd. Dock kan snön chilla lite

på fredag så jag inte kör av vägen typ, hade inte vatt

super haha... Åh taggad!



Hörs sen




Av Luucy - 29 november 2012 15:08


Hejsan!



Igår var som sagt ingen bra dag så jag struntade i bloggen,

kändes bäst så. Det började med att jag inte kunde sova på

hela natten, gick upp svintrött och på dåligt humör och sen

gick allt åt skogen efter det haha. Som tur är så fick jag

sova inatt så idag är jag både utvilad och glad, skönt!




Annars då?

Jag leker hemmafru och både tvättar, byter lakan i min säng

och städar haha. Det åter kanske inte jättekul men med bra musik

och lite pauser vid datorn/tv:n i väntan på att tvätten ska bli klar

så är det ändå helt okej! Ganska rofyllt en grå dag som denna.




På tal om det så måste jag tömma tvättmaskinen nu, hörs mer sen!


Puss


Av Luucy - 28 november 2012 19:27



135185334842485_animate_large


Av Luucy - 27 november 2012 18:47


God kväll på er!



Dagen började med att jag blev sugen på att ta dagens outfit-bilder

så jag begav mig ut med stativet och tog lite bilder. Sen ville mamma

att jag skulle följa med henne och köpta tomtar men då ringde Sofie

och ville ta en promenad, skojigt! Vi gick en lång och härlig runda

sen åkte jag iväg med mamma och handlade. Mamma köpte även

Ice Age 4 (vi är stora fan av Ice Age, så kul haha) så när vi kom

hem så blev det film-eftermiddag för hela slanten, mysigt.

Nu har filmen slutat och det är dags för kvällsmat och sen

är planen att inta en skön position i soffan och sen inte flytta

mig ur fläcken för resten av kvällen  .





  



Dagens outfit:


Puss!

Av Luucy - 26 november 2012 14:26


God eftermiddag på er!



Har inte så mycket att skriva just nu så slänger in en rolig bild

till er innan jag går. Vi hörs mer ikväll   


 

Hahahaha! Så min humor... kan inte sluta skratta haha



Puss!

Av Luucy - 25 november 2012 19:10


Attans!



Hej på er förresten haha. Som jag skrev innan så skulle ju jag och syster

spela in en video idag och det blev inte alls bra... Vi hade otur med allt

kändes det som haha. Bakgrunden gjorde sig inte alls bra på film,

det var på tok för mörkt, och jag hade inte alls samma flyt idag.

Det roliga var när vi skulle ta en stor lampa för att få mer ljus

så ramlar det av en liten bit från lampan. Konstigt tänker vi och

när jag sen lyfter på lampan igen så ramlar hela foten av och

går i tusen bitar på golvet haha. Där stod jag i halv chock med

en stor lampa i handen som helt plötsligt saknade fot. Lämpligt

nog så ska vi till Ikea imorgon för att handla lite nytt så vi får

helt enkelt skriva till "stor lampa till vardagsrummet" på lappen  




Men jag ger inte upp! Har tusen idéer och det vi filmade idag ska vi

filma om en dag då det är bättre ljus, så ni kommer få se så småningom.




Hörs mer sen!

Puss





Av Luucy - 25 november 2012 09:30


Godmorgon på er!



Idag kommer min syster och hennes pojkvän hit på söndagsmiddag,

mysigt! Jag och syster ska göra en ny film, spännande va? Vi får hoppas

att den blir bra för i så fall kommer den upp här idag eller imorgon, håll utkik   




Weheartit




Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards