laughinglouise

Alla inlägg under november 2013

Av Luucy - 20 november 2013 13:42


Hej vänner!



Jag har inte haft tid att sitta här riktigt för jag har haft en tenta

att plugga till och lite annat smått och gott. Jag hade tentan idag

och det gick bra så det är skönt! Förutom det har jag ändå hunnit

med att åka på utflykt med Elliot (som ni såg i förra inlägget),

jag har varit hemma hos min syster och följt med dom när

dom skaffade ny bil och sen har vi alla varit hos mamma 

och pappa och ätit middag och tittat på film från när jag

och Amelie var små. Hysteriskt roligt faktiskt haha. 

Jag har även hunnit med att träffa min vän Sofie och

nu ska jag iväg igen för jag ska till min sjukgymnast.

Ingen ro och ingen rast haha.   




Slänger in en liten bild innan jag går:

 




Puss 

 

Av Luucy - 17 november 2013 14:47


Idag har jag bland annat varit ute i naturen med mitt hjärta,

fler bilder kommer sen. Nu: göra pannkakor!




Puss!


Av Luucy - 15 november 2013 18:42



Idag har varit en väldigt jobbig dag, att ta farväl är bland det värsta jag vet.

Ja har gått och förnekat att den här personen verkligen dött, så när vi gick

in till kistan så blev det helt plötsligt på riktigt. Det som gör ondast är tanken

"aldrig mer", tänk vad vi hade kunnat göra och uppleva. Men det är trots allt

skönt att få ett avslut, och du försvinner inte bara för att du fysiskt inte finns

med oss, för du kommer alltid finnas kvar i våra hjärtan.



  


Av Luucy - 10 november 2013 21:31


Skola, plugg, tentor, pendla, kalas, träffa vänner, laga mat,

diska, städa, tvätta, gå på middagar, träffa familjen, hänga med

syrran, gå på muskelmassage, planera, fixa och så vidare.




Det är svårt att få tiden att räcka till, och ordet stress beskriver min vardag

väldigt bra nu för tiden. Så vi hörs här när jag hinner, puss på er sålänge!



Innan idag när jag och Elle skulle på kalas, mys!




Och ja, jag är lika trött som jag ser ut att vara på bilden... haha

Godnatt





Av Luucy - 2 november 2013 11:30




Hej vänner!



Igår var en amazing dag om jag får säga det själv. Hängde med hem till Susan,

åt god mat, såg hennes fina hus och fick träffa hennes mysiga familj. Efter det,

klä ut oss och bege oss på klassfest. Väldigt bra kväll!




Puss


Skapa flashcards