laughinglouise

Alla inlägg under september 2012

Av Luucy - 29 september 2012 15:04


Hej på er!



Trist väder idag men det  gör inte så mycket, är fortfarande krasslig

så tar det mest lugnt. Längtar dock som en galning till nästa helg för

då ska jag till ÖLAND! Wiie  . Sen i veckan ska jag träffa min

syster och då ska vi bestämma de sista detaljerna till en rolighet

som händer i oktober! Taggad! Sen vill jag träffa mina vänner

med, så nu får jag allt bli frisk. Men det är bara huvudvärken

kvar så jag är ju frisk, bara lite seg och trött i huvudet haha.



Jag är för övrigt fortfarande väldigt shoppingsugen och denna gång

är jag sugen på en vit fräsch topp! Jag tycker faktiskt att vitt är 

snyggare på vintern än på sommaren, framförallt vita jackor,

riktigt snyggt! Detta är vad jag spanat in denna gång:


 




Puss!

Av Luucy - 28 september 2012 18:06


Idag när mami kom hem hade hon med sig en Tom och Jerry

godispåse, kommer ni ihåg dom?   Jag och min syster 

fick alltid vars en påse när vi var små som lördagsgodis

och det var verkligen höjdpunkten på veckan haha. 

Min systers taktik var att äta upp allt i sin påse

så snabbt hon kunde och sedan tigga till sig halva

min påse. Vilket oftast lyckades haha. 







Puss!

Av Luucy - 28 september 2012 09:13


Hejsan på er!



Många av er som köpt en Iphone 5 idag? Jag är lite sugen på

att skaffa en, men jag vet inte. Idag har jag en Sony Xperia

som jag är väldigt nöjd med men alla tjatar ju om hur bra

Iphone är (sen gillar jag att man kan byta skal hehe) så

jag får fundera lite på det! Dock är kameran i min mobil

mycket bättre än i Iphone och det är viktigt för mig med

en bra kamera... nej jag vet inte haha. Vi får se hur det

blir! Jag behöver inte en just NU ändå så haha.




Annars då?

Fint väder för första gången på länge, dock är det inte säkert

att det håller i sig, men vi kan ju hoppas! Älskar hösten när solen

skiner fast regniga dagar är helt okej det med. Sålänge man slipper

vara utomhus haha. Men efter flera dagar med regn så är solen mer

än välkommen. Ska ut och ta en promenad sen tänkte jag!



För övrigt så har jag varit sjuk halva veckan, inte så roligt.

Dock börjar det bli bättre nu men jag mår fortfarande halvkrassligt,

får hoppas det går över snart! Ska äta alvedon och hålla

tummarna haha, kanske lyxar till det med lite varm choklad

med, det låter ju inte så dumt eller vad säger ni?



Avslutningsvis så är jag GRYMT shoppingsugen, ni anar inte.

Här är lite fint som jag antagligen kommer klicka hem snart haha:



Puss! 

Av Luucy - 25 september 2012 19:34


Hej på er!   



Idag har jag haft en mysig dag med min mamma som spenderades

i Helsingborg. Först var vi på väla och shoppade lite (lön idag ju hehe)

och sen åkte vi in till stan och gick där en sväng och fikade, riktigt

mysigt! Detta avslutades med ett tandläkarbesök som inte var alls

lika mysigt men nödvändigt haha. Nej det har varit en riktgit bra dag

idag, älskar min familj så mycket ♥




   


Det blev shopping i dessa butiker idag



Puss på er!

Av Luucy - 23 september 2012 14:44


Hej på er!



Åh vad jag är glad, för min älskling har varit hemma denna

helgen, riktigt mysigt ♥. Dock är det alltid lika jobbigt när

vi skiljs åt för det betyder att det är några veckor tills vi

ses igen, men om 3 månader slipper vi detta för då

kommer Elle hem påriktigt. Åh vad jag längtar ♥




Älskar dig!



Idag har vi dessutom varit tillsammans i 3 år och 9 månader





Detta blev ett väldigt pluttinuttigt inlägg men så blir

det ibland haha, puss på oss och puss på er!

Av Luucy - 21 september 2012 14:56


Hej på er alla fina.



21 september, som tiden går! Jag gillar inte när tiden går

för fort, får försöka ta vara på dagarna mer. Men det brukar

oftast stanna där, tyvärr. Man kommer till insikt att man borde

ta vara på varje dag och sen helt plötsligt sitter man där

i soffan och gör inget vettigt, för tredje dagen i rad liksom

haha, aja jag ska bättra mig!



Hösten är ju här och då blir jag alltid riktigt shoppingsugen,

det finns så mycket fint i butikerna nu! För tillfället är jag 

riktigt sugen på nya skor och en ny väska. Dessa

är mina favoriter just nu:


 




 




Puss!


Av Luucy - 20 september 2012 19:39



Hej hopp på er!



Idag har varit en riktigt bra dag för jag fick träffa en vän som jag

inte har träffat sen... februari typ? Tror vi sågs då i alla fall haha,

annars var det förra året som vi sågs senast, galet! 



Vi fikade och shoppade men framförallt så pratade vi om allt

som hänt sen vi sågs sist vilket ju var en hel del haha, fin dag!




Bild på fina Alice: 

  



Puss!

Av Luucy - 19 september 2012 21:05


Hej på er!



Idag har det varit en fartfylld dag med mycket på schemat,

men det är bara kul när det händer saker! Imorgon ska

jag träffa en fin vän, ska bli riktigt roligt. Bilder kommer

imorgon, om jag kommer ihåg att fotografera haha.




Jag idag...

   


Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards