laughinglouise

Alla inlägg under februari 2012

Av Luucy - 29 februari 2012 12:01


An apple a day fortsätter och jag har gjort ett litet

frukt-schema som jag ska försöka följa. Jag mår

faktiskt bättre idag så det är ju bara att fortsätta på

samma sätt tycker jag. Så idag ska jag bland annat

äta ett äpple och göra en frukt-smoothie, mums   





Idag är jag för övrigt väldigt sugen på att köpa fina plagg

i färgen mintgrön, så snyggt på sommaren! Klänningen

är verkligen skitsnygg om ni frågar mig.

  


  






Av Luucy - 28 februari 2012 23:22


Trött. Hängig. Mög.


"An apple a day keeps the doctor away"

Detta har man hört ända sen man var liten så därför har jag

ätit en massa frukt idag, bland annat äpplen. Nu får vi hoppas

att dom gör något magiskt så jag vaknar och mår awesome

imorgon, för det vore ju inte fel. Jag hatar att vara fes-förkyld,

ni vet när man inte tillräckligt förkyld för att vara sjuk på riktigt

men man är tillräckligt dålig för att inte kunna träna. Blä.

Nej, imorgon ska jag fortsätta med att bomba min kropp

med frukt för på torsdag har jag lovat mami att vi ska

träna ett pass och jag vill inte behöva ställa in det.






Helt nördigt så tog jag en bild bara för att inlägget inte skulle

bli tomt haha, det ni. Den får duga för jag orkar minsann inte 

ta fler, för nu ska jag gå och lägga mig hade jag tänkt.   

 

Av Luucy - 28 februari 2012 10:41


Hejsan svejsan    



Det har varit lite klent med uppdatering här på bloggen och igår sket jag i

den helt och umgicks med min fina pojkvän istället. Men nu har han åkt

hem så jag tänkte göra en liten uppdatering!



Jag lovade ju er bilder från melodifestivalen men nej, en bild räcker haha!

Sanningen är att jag inte orkar lägga över dom till datorn så ni får nöja er

med den bilden. Men det var i alla fall riktigt kul där   



Sen i söndags gick jag och Elliot på bio och såg "En gång i Phuket"

och den var rolig haha. Sen igår åkte vi till gymmet och tränade en

timme och sen åkte vi på mini-shopping så jag kunde köpa en ny

mascara och lite krämer till kropp och ansikte. Jag är så torr så

jag ser inte klok ut haha. Sen lagade vi en jättegod middag och

bara umgicks och hade det mysigt, ♥.



Idag ska jag kanske träna men det beror på hur jag mår ikväll. Jag har lite

rester kvar efter min gamla förkyldning vilket är helt sjukt irriterande! Men

förhoppningsvis så kan jag träna ändå. Annars ska jag läsa lite böcker

och titta på tv tänkte jag, slappa med andra ord. Nu jäklar ska jag bli frisk.



Slänger in en bild jag tog på mig igår när jag och Elliot var ute på äventyr.

Lägger in den på sidan för framifrån ser det ut som att jag gör duckface

och det ser fan inte fint ut haha! Men det är den enda bilden jag har så   :



Puss   

Av Luucy - 26 februari 2012 11:00

Godmorgon på er   



Igår var en stressig och fartfylld dag, men väldigt rolig!

Jag började med att jobba på gymmet mellan 13-17.30

och sen kom mamma och hämtade mig. Pappa hade

nämligen fixat 2 biljetter till melodifestivalen i Malmö

och mamma ville att jag skulle gå med henne så

jag fick allt följa med haha.



Jag har massor med bilder från igår så de kommer i ett inlägg sen när jag

har lagt in dom i datorn! Men jag slänger in en bild sålänge från "VIP vid

greenroom" där vi stod, ett tag i alla fall haha. Berättar mer sen!



Idag ska jag träffa Ellepelle och vi ska gå på bio idag, mysigt!

Han kommer stanna här tills på tisdag så det blir riktigt roligt,

vi får ju passa på nu innan han åker! Solen skiner också vilket är

superhärligt, älskar dessa vårkänslor.



Puss   




Av Luucy - 24 februari 2012 14:21


Hej på er!   


I vanliga fall brukar jag blogga så fort jag gått upp på morgonen men idag

kände jag inte riktigt för det minsann. Så jag har läst bloggar, gjort en

vardagsrumsinredning i photoshop, kollat facebook och nu känner jag

för att blogga!



Dock har jag inget speciellt att skriva om idag haha så jag kan lika

bra berätta lite om gårdagen. Jag träffade ju som sagt Ellepelle och

lämnade tillbaka en nyckel och lite sånt på Friskis. Sen handlade vi

som jag skrev igår massor med mat som vi åkte och lämnade hemma hos

Elliot. Där fick vi smaskiga kanelbullar till resan hit och väl framme så

lagade pasta med köttbullar och tomatsås. Helt okej faktiskt haha.

Sen var vi trötta och slängde oss i soffan ett tag, mysigt!



Nej, längre än såhär blir inte detta inlägg haha.

Puss   



Av Luucy - 23 februari 2012 10:54


Hej på er   



Idag har jag och min älskling 3 år och 2 månader tillsammans, ♥

Vi brukar som sagt inte fira månadsdagar längre, men några

rader i detta inlägg kan det allt få! Massor av kärlek till Elliot.

 

 

Idag skulle jag, Elliot och två jobbarkompisar från Friskis tränat cirkelgym,

men min hals är kaos! Ni vet när man inte kan svälja för det känns som att

man har ett rivjärn i halsen? Inte mysigt. Så jag får tyvärr hoppa det idag,

men jag måste ändå till jobbet för att lämna en nyckel, lite störigt haha  






Vad händer annars då?

Först ska jag som sagt lämna tillbaka nyckeln, sen ska jag och Elliot

handla mat till hans familj, vuxenpoäng! Efter det ska vi åka hit och mysa,

så det blir en fin dag minsann. ♥



Nej nu är jag hungrig så nu blir det frukost!

Puss   





Av Luucy - 22 februari 2012 12:04


God förmiddag på er   



Idag vaknade jag och Elliot av att klockan ringde 7 (hemsk tid haha)

och halv 8 lyckades vi gå upp. Klockan 10 var jag sedan på plats på

Synsam där jag gjorde en synundersökning och beställde nya linser,

nice! Jag trivs verkligen bäst i linser.



Sen var det ungefär 30 min tills bussen gick hem igen så då gick

jag in på Bokia och fyndade minsann två böcker på bokrean!

Det blev en på svenska och en på engelska:

Billigt och bra!

Nu har jag lite att göra ett tag framöver   




Puss   

Av Luucy - 21 februari 2012 12:54



Sitter och är nervös men vet inte varför. Antagligen har det med

alla förändringar att göra, jag gillar inte förändringar. I alla fall inte

när man trivs med hur livet är just nu och man vet att det kommer

att ändras, vare sig man vill det eller inte.




Idag ska jag i alla fall träffa min fina Elliot, vilket alltid gör mig på bra humör ♥

Ska se om jag kan få honom att spela tv-spel med mig, är riktigt sugen på det!

Annars är dagen inte planerad, vilket jag tycker känns skönt.




Idag är jag för övrigt riktigt sugen på ett par färgglada jeans och det ska jag

köpa mig ett par nästa vecka hade jag tänkt! Vilken färg gillar du mest?

 

 

 

 

Puss   

Skapa flashcards