laughinglouise

Alla inlägg under februari 2013

Av Luucy - 26 februari 2013 15:37


Nu för tiden ser jag det fina i de allra minsta sakerna.

Saker som jag förr tagit för givet och inte lagt någon

direkt uppmärksamhet på. Som i söndags när jag

frågade pappa om han ville spela kort och det 

utvecklades till en flera timmars lång turnering. 

Sådana saker som idag värmer mig otroligt

mycket i hjärtat. 



Det är intressant hur ens livsmål kan ändras på ett ögonblick när man

hamnar i en ny livssituation. Förr stod pengar, karriär, resor, kläder, skor,

lyx och glamour högst upp på denna lista men idag lockar det inte mig

ett dugg. Visst gillar jag att shoppa ibland, men det känns inte alls lika

viktigt. Jag kunde förr spendera fem av veckans sju dagar på olika

köpcenter och shoppa hur mycket som helst. Men nu minns jag 

knappt sist jag köpte något. Var det i slutet av december kanske?

Tider ändras och det gör ens framtidsplaner med. 



En sak i taget, en dag i taget

 

 

 

Puss

Av Luucy - 23 februari 2013 17:17


Håll i hatten kära vänner för här bara flödar det ut

en massa blogginlägg haha. Nej men är typ

inponerad av mig själv, trodde inte jag skulle

fortsätta att blogga men så blev det visst!



Igår träffade jag Elliot och vi hade det mysigt som vanligt!

Dagen bestod bland annat av klock-köp och en massa mys.

Denna fina klockan blev det:

Nu är bilden tagen med min mobilkamera så man hoppar

ju inte högt av kvalitén på bilden. Men nu ser ni i alla fall

lite hur klockan ser ut  .




Idag har jag och Elle 4 år och 2 månader tillsammans ♥

Undrar när man slutar med att komma ihåg månadsdagar 

och går över till årsdagar istället? Vi firar ju det ändå

inte haha, aja lite mysigt är det ju ändå.



Vi hörs mer en annan dag fina vänner.

Puss

Av Luucy - 20 februari 2013 19:21


Igår var en förvirrad dag. Jag skulle ta körkort (trodde jag)

men så var vi tydligen där för tidigt. Väldigt mycket för tidigt.

En hel månad om man ska vara exakt. Så jag fick åka hem

igen, haha orkar inte. Aja, har bokat en ny tid så behöver

inte vänta en hel månad i alla fall, skönt!



Efter denna lilla förvirring så åkte jag hem till Ellepelle och sov där   

Riktigt mysigt som vanligt! Trist dock att min Snutt blev inringd till

jobb så han gick upp redan klockan 6 imorse. Jag sov dock vidare

till klockan 10 för jag var riktigt trött. Fast okej, vem är inte det

klockan 6 på morgonen? Haha.



Så imorse blev jag hämtad och sen åkte jag och mina föräldrar till Malmö

för lite shopping och andra ärenden. Det blev inte så mycket shopping för

min del idag, bara detta underbart fina läppstift från Isadora:


  



Hoppas ni har haft en fin dag med!

Puss

Av Luucy - 17 februari 2013 12:22


Hej på er alla fina.



Jag känner verkligen för en förändring, och då brukar det bli håret

som blir drabbat haha. Jag känner att det är dags för snedlugg

igen, jag är så trött på att håret hänger på vars en sida av

ansiktet. Nu är frågan om jag ska ta saxen och fixa det 

själv eller vänta och låta en som är duktig göra det. Hmm?

Antagligen så blir jag så ivrig så jag gör det själv haha.



Inspiration:

             




Och en gammal bild på mig själv i snedlugg:



Jo så får det bli. 

Puss

Av Luucy - 16 februari 2013 11:18



Weheartit

Av Luucy - 15 februari 2013 18:17


Hej!



Nu hamnar ni kanske i chock, ett blogginlägg! Haha.

Såg att det är några tappra själar som kikar in här varje dag,

fick typ dåligt samvete? Men jag lovar inget, detta kanske blir

det enda inlägget, eller det första i en ny bloggperiod. Vem vet?




Just nu snurrar det mest körkort i mitt huvud då jag förhoppningsvis snart är

klar med det. Jag har skrivit provet och nu har jag bara uppkörningen kvar, nice.

Därför består mina dagar (eller ja, kvällar) framförallt av övningskörning i massor.




Annars då?

Det är tufft just nu men jag kämpar på. Saknar mina vänner, dom är så fina.

Men snart är det vår och bättre tider, jag hoppas lite på mirakel faktiskt.




Okej detta blev väldigt snurrigt och osammanhängande men så är livet ibland.

Vill få fram att jag älskar min familj, pojkvän och vänner nått så in i bomben

mycket. Kärlek till er!




Ja vet faktiskt inte vad jag ska skriva, för jag vill inte skriva en massa depp

för sån är inte jag. Jag vill inte heller sriva en massa glatt för det blir falskt.

Jag får se vad det blir för inlägg i framtiden (om det nu blir några) så får

vi se om det är någon tapper själ som följer med mig   



Puss

Skapa flashcards