laughinglouise

Alla inlägg under mars 2013

Av Luucy - 31 mars 2013 13:49


Igår var det påskafton och den firades hos min morbror

med släkt då han även fyllde 50! Grattis till honom   

Jag har massor av bilder från igår men de är på 

systemkameran så slänger in dem ikväll tänkte jag.

Eller någon liten bild kanske, de flesta blev rätt

kassa haha. 




Idag är det söndag och en underbart solig och fin dag! Min pookie kommer

hit om en timme typ och det ska bli supermysigt. Vi ska åka ut på en liten 

utflykt hade vi tänkt, ska bli kul!   Åh idag är en awesome dag haha.





För att inlägget inte ska bli helt tomt så tog jag lite bilder

till er, såhär ser jag alltid ut innan jag har fixat mitt hår

i min klassiska "jag sminkar mig" - uppsättning. 


     

Av Luucy - 29 mars 2013 15:32


Igår var inte världens bästa dag som ni kanske 

märkte på mina deppiga bilder (haha) så jag 

hoppade i bilen och åkte hem till min fina kille

istället! Då blev jag genast på bättre humör 

och vi tog lite spännande beslut igår, är så

pirrig så jag nästan svimmar haha. Dock

måste vi vänta tills nästa vecka innan vi

vet hur det går med allt, så pepp! Och

självklart meddelar jag er allt smaskigt

så fort jag vet något   




Idag tog vi en skön sovmorgon och Ellepelle gjorde pannkakor till

frukost, kan inte bli bättre?! Verkligen mums. Sen körde jag och 

hämtade upp min vän Yoyo och sen körde vi ett härligt pass på

gymmet! Riktigt skönt. Det blev lite kondition och sen styrka

för hela kroppen, tog typ 1 timme och 20 min tror jag? 

Lär ha ont överallt imorgon haha. 




Tänkte slänga in lite inspiration till mina fina läsare!

If you were looking for a sign, this is it   



lite blandat från weheartit ♥




Puss!


Av Luucy - 27 mars 2013 16:59


Det var riktigt längesedan jag köpte kläder. För att vara mig alltså.

Jag har inte köpt ett enda plagg sen julrean och nu är det snart april,

jag måste erkänna att det kliar lite i fingrarna på mig. Eller faktiskt

riktigt mycket. Saken är den att jag har så mycket kläder som är

från högstadiet/gymnasiet som inte alls är i den stilen som jag 

gillar nu. Ni kan ju bara tänka er "jag har inget att ha på mig" -

känslan jag får när jag öppnar min garderob... Inget jag gillar

i princip. Eller det var lite att ta i, men några hundra plagg

(gud det låter ju helt sjukt haha) hade jag lätt kunnat slänga

utan att jag hade saknat dem. Så nu har jag bestämt mig.

För varje nytt plagg så åker ett gammalt ut. Och givetvis

ska det skänkas bort till någon som behöver dem, inget

onödigt slängande här inte! Vad skulle jag då vilja 

uppdatera min garderob med? Jo, dessa klänningarna

hade ju inte suttit helt fel. Dör en smula så fina de är.




Puss!

Av Luucy - 25 mars 2013 19:06


Vissa dagar får man gjort mer än andra, och idag är en

sådan dag. Jag vaknade hemma hos min pojkvän och

efter en liten sovmorgon åkte jag hem. Därefter åkte

jag och mamma till optikern där hon fick agera smakråd

när jag provade massor av glasögon. Jag har som sagt

linser men måste också ha fungerade glasögon om

jag är sjuk, det händer något med ögat osv. Men det

kunde ni säkert räkna ut själva haha.   Sen de

dagar jag är hemma eller så använder jag inte linser,

för mitt synfel gör att om linsen vrider sig någon

millimeter så ser jag inte ett skit, vilket jag inte

tänker stå ut med om jag bara ska slappa och

typ läsa lite haha.



I alla fall. Det tog en liten stund men sen hittade vi minsann några

som var bra. De var inte brutalt coola liksom men de duger haha.

Nej jag är mycket nöjd med min och mamis insats!



När vi kom hem så blev det påskpyntning och jag lagade pizza till oss,

mums! Jag försöker bli bättre på det här med matlagning för det är jag

fruktansvärt dålig på, och jag måste ju klara mig när jag flyttar hemifrån

så lika bra att börja öva. Pizza kan jag i alla fall få ihop   



 



 



Puss!

Av Luucy - 24 mars 2013 16:21



Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om nu för tiden.

Flera gånger denna veckan har jag börjat på ett

blogginlägg och sedan raderat allt och struntat

i det. Vi får väl se om jag får ihop några rader till

ett inlägg idag. Om det blir något intressant

är jag tveksam över men ni får ha överseende. 



Just nu händer det väldigt mycket och samtidigt ingenting. 

Kan låta luddigt men jag går mest och väntar på att olika

saker ska hända, men jag vet inte riktigt när de kommer

att göra det. Tålamod. Men trots detta känner jag mig

ovanligt harmonisk med tanke på att just väntan är det 

värsta jag vet. Man får ju göra det bästa av det. 



Weheartit

 

 

 

Puss



Av Luucy - 17 mars 2013 14:25


Jag vet att jag bloggar sämst... men nu kommer det i alla fall

ett litet inlägg haha. Det handlar om gårdagen minsann  




Igår var jag hemma hos Alice för att fira hennes 21års dag!

Vill ni se bilder från kvällen? Givetvis ska ni få det...


 

Födelsedagsgrisen   




Sjuuukt god tårta!



Mums!




Fint folk!




Sill/ost/krabb - gaffeln fungerade även utmärkt till tårta! 



Ellepelle ♥





Det var alla bilder jag hade att bjuda på,

och grattis igen till Alice och tack för igår!   




Puss

Av Luucy - 12 mars 2013 13:24







Your mouth, so hot
Your web, I'm caught
Your skin, so wet
Black lace on sweat

 

  

Skapa flashcards