laughinglouise

Alla inlägg under mars 2012

Av Luucy - 29 mars 2012 11:33


Idag kommer min syster Amelie och hennes pojkvän Marcus

hit på middag och innan själva middagen så ska vi ha en

ny photoshoot! Jag kommer nog fixa några bilder redan

ikväll men annars får ni se resultatet nästa vecka eftersom

jag, som jag skrivit tidigare, ska åka iväg hela helgen.



Denna gången ska vi ha ett annat tema än vad vi hade sist

och jag är övertygad om att bilderna kommer bli awesome.



Annars idag så har jag mest packat så jag slipper göra det imorgon

och jag är lite skeptisk till om allt verkligen kommer få plats i min

resväska haha. Jag vet knappt vad jag har packat heller för jag typ

slängde i allt? Bra där Louise.



Innan jag avslutar detta inlägg så slänger jag in en liten

"Today I want this" och idag är jag riktigt sugen på en

ny fin klänning. Dessa från Nelly.com gillade jag

väldigt mycket och vet ni? De kostar endast 399:- st!


 

Av Luucy - 28 mars 2012 21:47


Nu mina kära vänner är jag tillbaka tack vare att jag har haft

en riktigt fin dag minsann! Först när jag vaknade så var det

sol och 15 grader varmt vilket direkt gjorde mig på bra humör.

Efter det åkte jag och träffade Yoyo och shoppade vilket även

det gjorde mig på riktigt bra humör så nu mår jag riktigt kalas!



Sen är jag även glad över att jag ska åka till Elliot på fredag

vilket ska bli riktigt kul och mysigt. Nej nu känns det bra minsann.  

 




Nej, nu kom jag på att jag inte tog en enda bild idag?!

Jag får helt enkelt lägga in en helt annan bild som har

med våffeldagen att göra som var i söndags! Detta

uppdaterade min syster på facebook förra året på 

våffeldagen haha:





Haha!

   



Av Luucy - 27 mars 2012 12:31


Då har denna veckan kommit igång ordentligt men det kan jag inte

påstå att jag har gjort. Därför avbokade jag alla planer som jag hade

idag (jag skulle bland annat träffat Emma) så jag kan vila och bli

riktigt pigg och glad så fort som möjligt haha.



Idag har jag därför tänkt att jag skulle ut och gå en liten promenad i det fina

vädret, kanske fotografera lite, vila och äta glass. Jag ska göra allt för att

leva upp till mitt bloggnamn laughinglouise så fort som möjligt haha.



Innan jag går så tänkte jag lägga in en liten Today I want this

och idag är jag sugen på Lost in LA - kollektionen som ni hittar

hos H&M! Jag är speciellt förtjust i de superfina sjalarna.


 

Puss   



Av Luucy - 25 mars 2012 18:40


Okej, idag är inte alls min dag. Jag gick och la mig vid 2 för att vila en stund

och vaknade klockan 5 helt väck och ännu tröttare än innan. Ibland är det helt

enkelt för mycket som snurrar runt i huvudet så kroppen ger huvudet ett rejält

"fuck you" och somnar. Bra gjort tycker jag för nu känns allt bättre.




Nästa vecka kommer dock bli awesome, som jag längtar! Det som är planerat

än så länge är att jag antagligen ska träffa Yoyo på onsdag, på torsdag kommer

Amelie + Marcus hit på våffel-tjohejsan och på fredag åker jag och hälsar på

min älskling på hans skola! Där stannar jag sedan och gottar mig tills på måndag.



För att inlägget inte ska bli helt värdelöst så slänger jag in

en till bild från fotograferingen med min syster:

 




Puss   

Av Luucy - 24 mars 2012 10:45


Nu sitter jag här och har egentligen inget speciellt att skriva

men några rader ska jag nog få ihop haha.



Idag ska jag jobba hela dagen, känns helt okej faktiskt.

Innan dess ska jag och pappa åka och köpa tågbiljetterna

till nästa helg när jag ska hälsa på Elliot, nice!



 

Annars då?

Jag kanske ska försöka ta en bild på mig till bloggen sen,

det var ju ett tag sedan ni fick se hur jag ser ut, så ni inte

glömmer tänker jag haha. Eller inte. Men det är ju det

läsarna vill se typ? Bilder på bloggaren och dess

äventyr haha.



Aja, innan jag går och gör gröt (ja jag äter det på riktigt haha)

så ska jag slänga in en "today I want this". Idag är jag riktigt

sugen på en sån här liten grej att ha under de toppar jag

visade igår! Haha "liten grej", aja ni fattar:

 


Puss   

Av Luucy - 23 mars 2012 11:25


Nu har vi kommit fram till den 23 mars vilket betyder att jag och

Ellepelle har ännu en månadsdag haha. ♥ Men som jag har

skrivit förr (typ varje gång haha) så firar vi det inte men jag

vill ändå skriva några rader om det här eftersom vi idag

har varit tillsammans i 3 år och 3 månader. Yey!   




Idag är det även en vecka tills jag hoppar på tåget och åker och hälsar

på Elliot på hans skola! Exakt nu kommer jag vara påväg till tåget

faktiskt och jag längtar riktigt mycket. Det kommer bli en väldigt

mysig helg ska ni tro haha   




Idag då?

Idag skulle jag egentligen ha träffat Emma men det blev framflyttat

till nästa vecka så just nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på?

Men jag lär ju komma på något haha! Jag har dock börjat bli

förkyld, hatar dessa förkyldningstider! Vi får hoppas att det är

något tillfälligt som snart går över, då blir jag glad.




Innan jag går slänger jag in en "today I want this" och denna gången är det

faktiskt något som jag redan har men som jag vill ha fler av! Jag har bara en

i svart och jag skulle vilja ha fler i någon fin färg eller i ett kul mönster!


 

Av Luucy - 22 mars 2012 10:38


Godmorgon på er!



Idag ska jag ut på shopping igen men denna gången är det för att jag

behöver ett par nya träningsskor haha. Mamma behöver också ett par

nya och eftersom hon är ledig idag så passar vi på att åka och fixa

det nu, bra va? Synd bara att solen inte vill visa sig, hatar grått

och trist väder! Men okej, vi ska ju gå inomhus så det spelar ju

kanske inte så stor roll, men det blir ändå en annan feeling

när det är sol haha. Om ni förstår vad jag menar   



 

Hmm, alla ser ju typ likadana ut? Detta projektet kan nog ta ett tag haha!

Dessa kommer från Intersport.




Puss   

Av Luucy - 21 mars 2012 19:38

Idag åkte jag först till synsam för en linskoll och efter det mötte

jag upp min syster. Vi bestämde oss för att åka till Nova där

vi spenderade några timmar på shopping och fika, mysigt! 

Igår köpte jag en hel del men idag köpte jag inget, men jag

kom ändå hem med en jättefin topp. Amelie visste nämligen

att jag tittat på toppen men inte haft råd så hon köpte den till

mig när jag höll på med annat! Jag blev helt sjukt glad .

Verkligen supersnällt! ♥




Här är en bild från när jag provade den i butiken men inte kunde köpa den haha:

Jag tänker ha den till ett par höga jeansshorts i sommar och vita tygskor!




Amelie provade också lite   :




Puss   

Skapa flashcards