laughinglouise

Alla inlägg under juni 2013

Av Luucy - 29 juni 2013 15:15


Hej på er


Det har hänt en del de senaste dagarna men jag har inte känt

för att blogga. Dels blev det inga nycklar till lägenheten i torsdags

som vi trodde utan vi får dom på måndag istället. Vi människor är

ju väldigt olika och ibland blir det inte som man hade bestämt

och tänkt sig. Men men, det löser sig ju! Sen har jag varit i

Halland med mamma och påbörjat en väldigt speciell

allergibehandling. Tänkte skriva mer om den längre

fram när jag hunnit göra några fler behandlingar. Jag

träffade även min pojkvän igår viket var supermysigt

och idag tog jag en fika med fina Yoyo! Hon åker

till Spanien imorgon och är borta en månad så det

var kul att vi hann ses innan och babbla av oss haha.



Det känns som att alla jag känner åker utomlands och

är borta alldeles för länge! Blir ju ledsen i ögat...




Nu ringde Elle att han var klar så jag ska åka hem till honom en

sväng. Vi hörs mer en annan dag! Puss på er

  

Av Luucy - 26 juni 2013 12:23



Ibland (typ idag) så ångrar jag lite att jag och Elle skaffar lägenhet här i

skåne. Jag känner att jag vill bort, till öland eller vart som helst som inte är

här. Men så känner nog alla ibland. Det är tufft när man ger så mycket

av sig själv och anstränger sig till det yttersta för människor och så får

man inget tillbaka. Min energi håller verkligen på att ta slut, vilket har

gjort att jag somnar varje eftermiddag i soffan för att orka med kvällen.

Jag är stressad, mår illa och grubblar alldeles för mycket på andra

människor, som jag vet inte tänker på mig. Och jag kan inte sluta

heller, jag kan inte sluta bry mig fast att jag säkert hade mått bäst

av det. Jag har ju dessutom mina egna problem att jobba med

vilket är ännu ett argument till varför jag borde sluta bry mig. 

Men jag kan inte. Jag tror egentligen inte att flytta långt bort är

den korrekta lösningen på detta, men det hade känts skönt. 

Som tur är så har jag ju trots allt många fina människor runt

mig vilket kan vara svårt att komma ihåg ibland. Men livet

går upp och ner hela tiden, så förhoppningsvis efter denna

lilla dipp väntar en väg uppåt, och det ser jag fram emot ♥

 


Av Luucy - 24 juni 2013 10:43



Igår hade jag och denna fina killen 4½ år tillsammans ♥

Snart påbörjar vi en ny fas, och det ska bli så otroligt

roligt och underbart! Vi har gått i samma klass, vi

har haft ett distansförhållande på ett år, just nu träffas

vi endast på helgerna på grund av jobb, men snart

blir det något helt annat. Nu i veckan får vi nycklarna

till vår lägenhet och jag är så taggad!

Älskar dig! ♥






Av Luucy - 22 juni 2013 12:24


Jag har inte bloggat på några dagar vilket har känts

otroligt skönt faktiskt. Jag har så svårt för att koppla

av, jag blir stressad av i princip allt nu för tiden så

när min mobil dog igårkväll så kändes det faktiskt

riktigt härligt. Jag har inte satt den på laddning än,

tror jag väntar lite med det faktiskt. Om någon vill

något akut så ringer dom säkert hem eller skriver

på  facebook, så det löser sig. Annars får dom

helt enkelt vänta. Känner ni också så ibland?



Igår hade jag en fin midsommar. Jag spenderade den med

människor jag tycker om och den innehöll allt som jag vill

att den ska innehålla. God mat, trevliga människor, kubb,

jordgubbar (fick bli några trots att det kliar i halsen haha)

och allmänt mys. Får se om jag slänger in några bilder

sen när jag startat igång min mobil!



Nej, nu ska jag läsa lite bloggar tänkte jag,

puss!

Av Luucy - 18 juni 2013 17:04


Hej på er!   



Idag har jag varit med Yoyo (och mina föräldrar som blev

otroligt sugna på att följa med haha) på Klippans marknad!

Vi tog husbilen dit så kunde jag och Yoyo sitta där bak

och spela kort och babbla och så, perfekt!


Fina Yoyo!




Det var faktiskt bara jag och Yoyo som hittade något och det blev en

stor drömfångare för min del och Yoyo köpte ett fint linne! Vill ni se

en bild på min drömfångare? Here you go:

  





Nu ska jag snart åka hem till Ellepelle och mysa lite



Puss!

Av Luucy - 17 juni 2013 22:22


Denna veckan började inte som jag hade tänkt mig,

men nu kan det bara bli bättre! Imorgon har jag bara

roligheter inplanerade så det känns bra. Ska träffa

Yoyo och vi ska iväg på utflykt. Vart? När?

Det får ni se imorgon

  




Puss!

Av Luucy - 16 juni 2013 16:36


Hej på er!   



Igår var jag hemma hos Elle med vänner och vi firade

Josses 21-års dag! Vill ni se lite bilder? Okej då!



















Idag har jag och Elle åkt på lite utflykter. Dels har vi kikat i lite

butiker och sen bjöd hans mormor och morfar på fka, riktigt

mysigt! Sen begav jag mig hemåt och nu ska jag bara ha

en lugn söndag framför tv:n, läsa lite bloggar och

dricka varm choklad.



Puss på er!

Av Luucy - 15 juni 2013 11:51


Igår träffade jag min Ellepelle och han sov över

här tills idag, mysigt! ♥ Vi betalade också den

första hyran igår, omg haha. Två veckor kvar

nu, tiden går så fort men det känns helt

amazing! Taggad som en igelkott haha.



Annars då?

Idag är ingen vanlig dag för det är Josses födelsedag, hurra hurra hurraaaa!   

Detta ska givetvis firas så ikväll blir det födelsedagsfirande och mys, inte alls dumt!

 

4 år sedan, små pluttar var vi haha!

Alice, Josse, jag och Yoyo ♥



Jag ska sova hemma hos Elle inatt och imorgon ska vi till Ikea och

loppisar och så hade vi tänkt, är så taggad! Sen ska jag även träffa min

syster en sväng, wihu! Underbar helg om ni frågar mig haha. Mys!




Puss på er!

Ovido - Quiz & Flashcards