laughinglouise

Alla inlägg under juni 2011

Av Luucy - 30 juni 2011 20:16

Jag köper alltid äkta örhängen nu för tiden 

eftersom mina hål i öronen har börjat bråka och

annars kliar och varar. Detta gör de trots att jag

alltid byter ut krokarna mot plast (= inget nickel)

och det enda som fungerar nu är äkta silver

och äkta guld. Dock har jag inte så många

örhängen som är i äkta silver så det måste

jag köpa! Älskar att ha mycket att välja på.


Dessa från Guldfynd gillade jag:




Puss     

Av Luucy - 30 juni 2011 19:46

Hej fina ni.


Jag har varit duktig och lagt alla "dagens outfit"-inlägg

i en dagens outfit kategori så att man kan se alla outfits

där, bra va? Imorgon ska jag verkligen ta bättre bilder

än de jag la upp idag, tycker de är så hemska så jag 

typ vill ta bort dom eftersom ljuset och färgerna blev

riktigt konstiga. Men men, det kan inte alltid bli

bra, right? 


Annars då?

Jo, jag har på senaste provat att äta saker som jag

är allergisk mot för att se om jag fortfarande är allergisk haha.


Än så länge har jag testat solrosfrön, jordgubbar och skaldjur.


Resultatet?

Solrosfrön - Ingen allergi alls

Jordgubbar - Kliade på tungan men inget mer

Skaldjur - Den lilla mängd jag åt gick kalas


Det var två år sedan jag åt jordgubbar så det var riktigt

kul att jag kunde äta det igen utan några större problem.

Det var riktigt sjukt gott och jag ska absolut äta fler nu i

sommar haha. Längtar efter lite kräftor i augusti med 

när alla kräftskivor sätter igång. Mums. 


Vad händer imorgon? 

Imorgon ska jag och älskling först träna ett pass i gymmet,

sen får jag se om jag kan få med honom på lite shopping  

haha. Vill verkligen köpa ett fint läppglans, så får se om

det blir imorgon   Sen följer han med mig hem så vi 

lär laga någon mat och ha det allmänt mysigt. 


Nej nu ska jag kika på bloggar och slötotta på tv,

perfekt när solen gått i moln och man är trött. 


Puss   




Av Luucy - 30 juni 2011 16:08

Såhär såg jag ut på stranden idag:

(Dock tog jag av shortsen när jag solade haha)

 

           

 

   

 

 

Det hände något med min kamera så bilderna blev

riktgt kassa. Noll skärpa och jättekonstiga färger?

Aja dessa får duga idag, så löser det sig säkert till imorgon!  

 

Puss   

Av Luucy - 30 juni 2011 15:42

Hej vänner!


Idag vid 10 cyklade jag och Hanna till stranden

och hängde där i någon timme! Vi läste lite

tidningar, käkade glass och babblade,

en riktigt bra förmiddag med andra ord 

Sen skulle Hanna sommarjobba så vi

cyklade hem. Jag glömde tyvärr

kameran hemma, men jag tog en bild

med min mobil, så den kan jag slänga in:


   Kolla vad brun Hanna är! Tur att jag var tvungen

att ta bilden för jag hade varit som ett vitt spöke

bredvid haha. Dock fick jag lite färg idag! Alltid något.


Puss   

Av Luucy - 29 juni 2011 15:01

Idag kör jag på en slapp stil

med knut på huvudet och

mina älskade boots ♥


 



 

Puss   

Av Luucy - 29 juni 2011 14:47


Hej på er!


Igår var jag som sagt med min pojkvän

och vi gymmade, spelade kubb, lagade mat,

busade ute och spelade tv-spel. Inte helt

fel om ni frågar mig   


Idag är en riktig slö-dag för det är för varmt för att

man ska orka göra något seriöst haha. Dock är det en

mycket spännande dag! Min syster har nämligen fått

erbjudande om en lägenhet som hon ska titta på idag!

Om hon tackar ja så flyttar hon om en månad (1 augusti)

helt sjukt? Nu har jag liksom spenderat snart 19 år

med den fjanten sen poff säger det så kanske hon

flyttar om en månad? Känns lite skumt faktiskt haha.

Aja, det är grymt kul för henne och jag är superglad

för hennes (och Marcus) skull!


Slänger in en bild på min syster:

 


Nej, nu ska jag snart slänga in dagens outfit

här i bloggen, så vi hörs mer då! Puss      

Av Luucy - 28 juni 2011 18:26


Här kommer bilder på hur jag ser ut idag

och jag körde på en enkel klänning med

upsatt hår och en inbakad fläta på ena sidan   


 



 


    


Puss på er!   

Av Luucy - 28 juni 2011 10:30

Hej!


Rubriken sammanfattar nog denna dagen rätt bra

eftersom jag först ska träna halv 2 med älskling

+ hans vän, och sen följer älskling med mig hem.


Dock tänkte jag ta lite outfit-bilder först och slänga

in här, och sen kanske jag ska lägga mig i solen lite?


Innan jag gör det ska jag slänga in en liten uppdatering

från våra odlingar, och just idag blir det från ärtorna

och broccolin, haha! Som dom växer, helt galet.


Jag kan inte hjälpa det men jag tycker att

sådant här är ganska magiskt. Man sätter

en ärta i marken och sen blir det såhär

efter ett tag. Lättimponerad? Kanske,

men det är något speciellt med att odla

mat själv. Faktiskt.


Kommer ni ihåg att jag skrev att vi inte

kuna räkna ut vart själva broccolin skulle

växa fram? (haha). Vi har hittat den!

Titta bara    


Skapa flashcards