laughinglouise

Direktlänk till inlägg 28 maj 2011

Lördag 28 Maj - Förkyldningstider...

Av Luucy - 28 maj 2011 18:40

Hej!


Idag är jag förkyld. Känns inte alls bra haha. Det är det 

vanliga ni vet, halsont, rinnig näsa, ont i huvudet och 

sådant. Eftersom balen är på måndag så har jag bestämt

att jag inte ska lämna huset förrän dess, äta alvedon

och bli frisk! Därför ska mamma imorgon åka och

handla smink till mig inför balen haha. Skönt. 


Vad hände igår?

Jo, då hade jag min skrutte-fis här (Elliot), men innan

vi åte hit tränade vi ett härligt pass på gymmet! Eftersom

jag var förkyld så körde jag bara maskiner, så jag blev

inte sämre och fick träning = awesome. 

På kvällen lagade vi köttfärssoppa (vi äger på 

köttfärsrätter faktiskt) och den blev riktigt

god! Efter det blev vi svintrötta så vi bara 

satt i köket utan att orka röra på oss haha.

Tillslut samlade vi ihop våra krafter och flyttade

upp i soffan, där vi somnade vid halv 10 

och sov sött fram till klockan 12. Hjälp

vad trötta vi var.


Slänger in en random bild: 

        

Idag har jag shoppat med syster, vi köpte

mors dags present och Amelie hittade lite

annat smått och gott. Dock fick jag jätteont

i halsen så när vi kom hem gick jag och la

mig i soffan. Här ligger jag fortfarande

och vilar, jag SKA må toppen på måndag,

finns inga andra alternativ haha. 


Nej nu ska jag göra annat, puss  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards