laughinglouise

Direktlänk till inlägg 26 juli 2011

Min dag :)

Av Luucy - 26 juli 2011 17:19


Hejsan på er!   



Denna dag kan sammanfattas med ordet stress,

men den har varit rolig och mysig med som tur

är haha! Först skyndade vi oss iväg för ärendet

jag skulle på 9.30 Tror ni inte vi får vända och

köra tillbaka 2 gånger för att jag glömt saker?

Haha. Som tur är så hann vi med det vi skulle

ändå, och sen åkte vi till Lund.


Väl i Lund gjorde jag min synundersökning (och sen blev det en

massa kludd med allting så jag gick utan att beställa nya glasögon,

vill nog hellre ha från någon annan butik faktiskt.)


Efter det blev det en mysig lunch med Elliots familj och jag åt

en supergod pasta! Efter det skyndade vi för att köpa Elliots

present (det är omöjligt att köpa något till Elliot eftersom

han är så kräsen så han fick välja själv haha) men jag lägger

inte in en bild på kickboxningsshortsen som vi köpte eftersom

jag vill att han ska halft glömma hur dom ser ut fram tills

han fyller år haha.


Efter det blev det träning, extra jobbigt idag faktiskt.

Hade ingen ork efter denna stressiga dag men jag fick

köra ändå haha. På väg hem fastnade jag på ett

shoppingcenter så det fick bli ett par örhängen

innan jag sedan kom hem.

 



Jag slänger snart in dagens outfit.



Puss   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards