laughinglouise

Direktlänk till inlägg 6 februari 2012

Måndag 6 Februari - En sån dag idag...

Av Luucy - 6 februari 2012 13:17


Idag har jag en sån dag där man har en miljard tankar och frågor som snurrar

runt i huvudet. Jag känner att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Mina

vänner och pojkvän har åkt eller ska åka iväg för att förverkliga sina drömmar

och själv är jag kvar och vet inte riktigt vad jag håller på med. Känner mig

förvirrad, lite ensam, och en smula rädd?



Känner att jag behöver lite uppmuntran, så nu ska jag sätta

mig och lyssna på Timbuktus smarta ord.


"Det kommer ordna sig, det gör det alltid
Jo, det löser sig, så brukar allt bli
det kommer fixa sig till slut
det är inget tvivel om, fast nu känns skiten sur
och flera mil ifrån, det ordnar sig... "

 

 

Puss   


 
 
Jasmine

Jasmine

6 februari 2012 13:57

Fin blogg du har :)
Ha en bra dag!

http://m1m1.myshowroom.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy - 1 november 2014 14:53

  Okej vänner, nu är det www.laughinglouise.blogg.se som gäller. Denna blogg kommer dock finnas kvar så jag själv kan titta tillbaka i framtiden. Men som sagt, nu slutar uppdateringen här.   Puss! ...

Av Luucy - 30 oktober 2014 16:15


  Hej vänner!     Håller på att göra en ny blogg, därför denna är lite inaktiv. Jag är fruktasnsvärt trött på all reklam till höger och den nya bloggen kommer vara lite annorlunda. Inte alls mycket personligt utan desto mer bilder och videos ...

Av Luucy - 27 oktober 2014 21:09


Vad ska ni klä ut er till på Halloween? Nellie funderar på att vara mumie     Puss! ...

Av Luucy - 8 oktober 2014 14:56

  Hej vänner! Igår var en väldigt stressig (men rolig) dag, så jag hann tyvärr inte blogga. Klockan 11 började jag och mamma vår shoppingrunda på Väla och efter några timmar där (och en välbehövlig gräddbulle på gräddbullerian) så gick vi över...

Av Luucy - 5 oktober 2014 21:01


  Hej vänner.   Även idag har vi haft sol och en riktigt härlig höstdag, det gillar vi! Så dagen har bjudit på promenader och lite blandat på förmiddagen och på kvällen packade vi in oss i bilen allihop och åkte till mina föräldrar på middag. M...

Ovido - Quiz & Flashcards