laughinglouise

Alla inlägg under september 2011

Av Luucy - 4 september 2011 11:47


Hej på er!



Igår åkte jag hem till min fina pojkvän och åt middag där,

mys! Jag fick även köra hans moppe (haha) och vi åkte

en runda med Morris i en bil som kanske har sett sina

bästa dagar, men den fungerade i alla fall haha!


Sen körde Elliot hem mig på kvällen och trött som jag

var så tog det inte lång tid innan jag somnade i soffan och

vaknade sedan vid halv 1 haha. Lagom segt.



Ikväll kommer Elliot hit och sover över är tanken,

underbart ♥. Jag har inte bestämt mig än om jag

ska åka hem till min syster idag eftersom jag

mår halvkrassligt ju. Jag får se hur jag gör!



  Puss ♥

Av Luucy - 3 september 2011 12:15


Hej på er!   



Igår träffade jag först min fina syster och vi hade en riktigt

mysig eftermiddag! Tiden bara flög iväg



Sen åkte jag och mötte upp Elliot, Josse och Max i stan

och därifrån traskade vi hem till Johanna och åt gott

och hade det trevligt! Frammåt kvällen kom även Alice

dit, och vi gick då in till en Pub i stan. Det är även från

denna pub som följande bilder kommer från:


  

Yoyo och Alice!



  

Max slurpar höhö.



  

Jag och Yoyo   



  Alice och Josse   


   ♥



  Den perfekta gruppbilden haha ♥



  Kvällen avslutades med nachos, vinst i spelmaskinen

och god efterrätt hemma hos Johanna. Tack för denna

fina kväll, och lycka till i England Josse!



Puss   



Av Luucy - 2 september 2011 10:44


Hej på er!   


Igår hade jag en riktigt underbar kväll med min älskling,

man han åkte härifrån redan 8 i morse för han skulle på

en föreläsning vid 9, buhu haha. Dock ses vi ikväll igen!

Älskar dig så jäkla mycket



Idag då?

Idag ska jag först åka hem till min syster och umgås, mys!

Sen tar jag ett tåg in till stan för att möta upp lite fina

människor, najs! Det är nämligen så att Josse som jag

gick med på gymnasiet ska studera i England i 3 år så

vi ska ha en liten farväl-och-lycka-till kväll idag!



Nu ska jag börja fixa till mig lite,

så vi hörs mer imorgon!

Puss   

Av Luucy - 1 september 2011 11:21


Hej på er!   


Idag är det äntligen dags för mig att träffa min älskling,

som jag längtat! Han har ju börjat på en utbildning så

han har fullt upp med läxor och inspark. Men idag kommer

han hit och myser ♥. Har saknat hans gosiga famn, mycket.


   Haha, blir så glad av denna bilden!




Vi hörs mer sen!

Puss   

Ovido - Quiz & Flashcards