laughinglouise

Alla inlägg under oktober 2012

Av Luucy - 23 oktober 2012 16:53


Jag tänker just nu såhär...



och vill att mitt rum ska se ut såhär...




och att jag har håret uppsatt såhär...

 We ♥ it

Av Luucy - 23 oktober 2012 12:40


Hej på er alla fina!



Idag har jag och Elliot månadsdag, 3 år och 10 månader har

vi varit tillsammans nu ♥. I december har vi varit tillsammans i

4 år, knas men underbart   . Jag längtar till december av 

många olika anledningar. Dels firar ju vi 4 år som sagt, sen

slutar Elliots utbildning då och han kommer hem, sen är det

ju jul och allt mys som hör julen till, sen är det ju nyår och 

förhoppningsvis en skidresa där omkring någonstans. 

Åh, ge mig december nu!



        


Mina och Elliots halloween-pumpor förra året!

När vi ses på lördag ska vi göra årets pumpor, mys.




Puss!





Av Luucy - 22 oktober 2012 12:14


God förmiddag!



Idag är det en ganska grå och trist måndag, men det gör inte så mycket

för jag känner mig inte på topp idag. Igår på släktkalaset så var där en 

familj som precis hade haft feber och varit sjuka i en vecka och jag 

hoppas verkligen att jag slipper få det! Jag har alltid sån otur, är

någon sjuk eller precis har varit det ja då är det oftast kört. 

Därför blir det varm choklad och vila som gäller idag, ska läsa

lite tänkte jag och sen kanske se någon serie på tv. Lite lagom

lugnt. Måste vara frisk på onsdag då jag ska gå på bio med

en vän och även till helgen då mitt hjärta kommer hem ♥

Som jag har saknat honom!




Vi hörs mer sen!

Puss



Av Luucy - 21 oktober 2012 22:14


Hejsan   



Idag åkte hela familjen norrut för att fira min fina farmor som

fyller 85 år imorgon! Det var riktigt mysigt och jag fick träffa

släktingar som jag inte har sett på flera år, riktigt kul!

Vi åt först allihopa på restaurang och sedan begav vi

oss hem till farmor för kaffe och tårta, en riktigt

fin söndag med andra ord.





Vi hörs mer imorgon!

Puss

Av Luucy - 20 oktober 2012 16:28


Hejsan!   



Nu är jag hemma från min mysiga lunch med Alice ♥

Det blev en stor varm choklad med grädde på ett riktigt

mysigt café i Lund och tiden gick så himla fort!



Jag har bilder från fikan men min mobil vill inte som jag vill, den har fått något

knas att den startar kameran och tar bilder hela tiden av sig själv? När jag

ska ringa, sms.a eller kolla någon app. Riktigt störigt! Därför får bilderna

vänta tills mobilen är sig själv igen haha. Ska starta om den snart och se...




Vi hörs mer sen people!

Puss

Av Luucy - 20 oktober 2012 11:27


Hej hopp!



Nu ska jag iväg och äta lunch med Alice, sen får vi 

se vad som händer ikväll. Hinner inte skriva mer nu

så vi hörs mer senare   



Dagens look:

Försökte mig på en annan pose idag, "puss och peace" som jag

kallar den haha. Nej jag måste verkligen träna på det här haha...




Puss!

Av Luucy - 19 oktober 2012 19:50


 

Av Luucy - 19 oktober 2012 16:15


Hejsan!



Idag har jag varit iväg några ärenden och träffat en fin kompis

vilket alltid är kul ♥. Ikväll blir det mys framför X-factor, hur

har er fredag varit? 



Visst ja, haha.

Jag la ju upp en jättedålig cambild för någon dag sedan, och 

det är inte fel på camen utan på mig haha. Det var helt enkelt

för mörkt när jag tog bilden men idag när det är sol så gick

det utan problem. Tur att jag gav det en chans till haha!





Och även en bild i färg:

 

Mycket bättre om man jämför med den andra blurriga!


 Vill bara klargöra att jag inte ser ut såhär alltid hahaha, detta är alltså min "fotto-min".

Ser rätt dumt ut men det blir så autumatiskt när man inte riktigt vet hur man ska göra

på bild. Jag tycker faktiskt bäst om att stå bakom kameran och framför den blir jag

ganska stel och awkward haha. Aja   






Puss på er!

Ovido - Quiz & Flashcards